"גרמנו למפץ בשוק הטלוויזיה הרב ערוצי". כך אומר מנכ"ל חברת פרטנר, איציק בנבנישתי, המסכם שנה מוצלחת מאז השקת פרטנר TV. “תוך פחות משנה של עבודה יש לנו למעלה מ־100 אלף מנויים. זה הישג חסר תקדים", מציין בנבנישתי. “מאז שנכנסנו לשוק הטלוויזיה הרב ערוצית המתחרים הורידו מחירים".
 
מה היעד?
בנבנישתי: “להוביל בתוך כמה שנים את שוק הטלוויזיה הרב ערוצי".
 

מה מייחד אתכם בשוק התחרותי הזה?
“יצרנו פתרון מושלם, המשלב את התוכן הכי איכותי, חוויית משתמש, פתרון להקלטה שבועיים לאחור ומחיר אטרקטיבי". 
 
והמחירים שאתם מציעים רווחיים לחברה?
“המחיר משקלל בצורה נאותה את העלויות והוא יישאר כזה. התאמנו את עצמנו להרגלי הצפייה החדשים. הזמנים השתנו. פעם המחירים היו יקרים, והתכנים לא היו מותאמים לצרכים של כל אחד. החבילה המגוונת שלנו נותנת מענה לכל אחד".
 
בנבנישתי מציין שפרטנר מציעה מגוון מסלולים למנויים. עבור שירותי הטלוויזיה הרב ערוצית - פרטנר TV, המחיר מתחיל מ־69 שקל בחודש, כולל ממיר K4 ושלט קולי ללא תוספת תשלום וכן שלט ספורט פרימיום ללא תשלום נוסף. מסלול נוסף הוא באנדל פרטנר TV (כולל טלוויזיה, תשתית וספק אינטרנט) או טריפל פרטנר TV (כולל טלוויזיה, תשתית וספק אינטרנט וטלפון נייח) במחיר של  החל מ־129 שקל בחודש.
 
חבילות מיוחדות מוצעות ללקוחות פרטנר פייבר, והן כוללות תשתית סיבים אופטיים של פרטנר. במסגרת זו מוצע טריפל פרטנר TV פייבר הכולל טלוויזיה עם שלושה ממירי 4K, טלפון נייח ואינטרנט על סיבים אופטיים ואינטרנט במהירות 200 מגה - ב־169 שקל לחודש. חידוש נוסף שפרנטנר מציעה הוא בטלוויזיה הפתוחה שמאפשרת להוסיף תכנים, משחקים ומוזיקה מהגוגל פליי ישירות לתוך הממיר.
 
במסגרת זו אפשר לשלב תכנים של נטפליקס, אמזון, ספוטיפיי ועוד, או אפילו להזמין פיצה דרך הטלוויזיה באמצעות האפליקציה של דומינוס לפרטנר TV.
חבילת פרטנר TV כוללת עשרות ערוצים (ספורט, ילדים, לייף סטייל, בידור, סדרות, חדשות בינלאומיות וערוצי עידן+). החבילה גם כוללת ספריית VOD, כפתורים ייעודיים בשלט לנטפליקס וליוטיוב, ממיר 4K עם ממשק פתוח לעולמות התוכן, המשחקים והמוזיקה שזמינים להורדה בגוגל פליי, שלט קולי ללא תוספת תשלום, וצפייה ממסך הטלוויזיה (באמצעות ממיר) ומכל סמארטפון או טאבלט.
 
חבילת פרטנר TV גם כוללת אפליקציות של שתי חברות התוכן הגדולות - נטפליקס ואמזון פריים וידיאו - המותקנות מראש בכל הממירים. בין כ־50 הערוצים ניתן למצוא ערוצי סדרות, בידור ולייף סטייל מובילים כמו ערוץ טדי, ערוץ E!, ערוץ AMC, ערוצי ויוה, יאמיז, ערוץ Travel ובית+, ערוצי דוקו וטבע, בהם נשיונל ג'יאוגרפיק ו־VICE, שבעה ערוצי ספורט, שבעה ערוצי ילדים, בהם גם ערוץ הילדים ולוגי, חדשות בינלאומיות מבית Fox,CNN ואת ערוצי הברודקאסט - כאן11, קשת 12, רשת 13 ועשר, כולם ב־HD.

כל התכנים בלחיצת כפתור

בפרטנר מציינים עוד שניתן להוסיף את חבילת נטפליקס, החל מ־29.90 שקל, לתשלום בחשבונית החודשית, ולקבל את כל התכנים בלחיצת כפתור Netflix בשלט. ממחקר מיוחד שערכה פרטנר על הרגלי הצפייה של הישראלים עולה כי 90% מהצופים נוהגים לעשות פעולות נוספות תוך כדי הצפייה בטלוויזיה.
מדוח פרטנר TV עולה כי 56% מהצופים שעושים פעולות נוספות בעת הצפייה בטלוויזיה נוהגים להתכתב בוואטסאפ. 55% מהצופים סיפרו שהם נוהים לאכול בעת הצפייה בטלוויזיה, 44% גולשים באינטרנט בסמארטפון, 41% ברשתות חברתיות, 37% בודקים מיילים, 35% עושים סידורים בבית, 34% מדברים בטלפון ו־32% משחקים בסמארטפון.
 
עוד עולה מהדוח כי כ־75% מהישראלים צופים בטלוויזיה במקביל לשימוש במסך נוסף. 72% מהישראלים צופים בטלוויזיה בחברה, עם עוד אדם אחד לפחות. עד גיל שנתיים, מחצית מהילדים כבר צופים בממוצע שעתיים ביום בתכני טלוויזיה - שעה מול מסך הטלוויזיה ושעה מול סמאטרפון, טאבלט או מחשב. מגיל 6 הילדים עוברים אל המסך הנייד כמסך הצפייה העיקרי בתכני טלוויזיה. בני נוער צורכים יותר משש שעות של “זמן מסך" בצפייה בתכני טלוויזיה ובחלק מהזמן הם צופים בשני מסכים בו זמנית.
 
מבדיקת פרטנר עולה כי 74% צופים בתכנים בעיקר מעל גבי מסך הטלוויזיה ו־18% צופים בעיקר במחשב ובסמארטפון. עוד עולה מהבדיקה כי ככל שהגיל עולה - גוברת ההעדפה למסך גדול. 37% מהישראלים בגיל 34־18 צופים בתכני טלוויזיה גם על גבי מסך הסמארטפון - פי שלושה משיעור הצפייה על גבי הסמארטפון בגיל 55 ומעלה. 
 
ביותר משליש מהבתים יש לפחות טלוויזיה אחת עם מסך גדול מ־50 אינץ' וברבע מהבתים יש טלוויזיה עם מסך 4K. עוד עולה מהדוח כי ב־43% מהבתים יש שלוש טלוויזיות ומעלה. מהבדיקה גם מתברר כי כשליש מהבתים צופים ביוטיוב על גבי מסך הטלוויזיה ו־60% צופים בתכניות הטלוויזיה גם באמצעות צפייה נדחית, באמצעות הקלטה, CATCH UP ותכני VOD. 20% מהצופים בוחרים באופן קבוע בצפייה נדחית וכמעט שאינם צופים בתוכניות בזמן השידור.