מצעד המוזיקה השנתי הראשון של “מעריב” יצא לדרך לפני כחודש וחצי, ובמסגרתו בחרתם את האנשים שעשו לכם את השנה, במספר קטגוריות במוזיקה. זמר השנה שבחרתם הוא אייל גולן, שזו הייתה שנה די אינטנסיבית עבורו. הוא הציג מספר שיתופי פעולה בלתי צפויים: מופע משותף עם להקת אתניקס ומופע משותף עם משה פרץ. דואט עם אילנית וביצוע משותף עם הנמסיס אביב גפן ומירי מסיקה בגמר תוכנית הריאליטי בשיפוטו “אביב או אייל?”. במקום השני בקטגוריית זמר השנה ניצב עומר אדם ובמקום השלישי רותם כהן.
זמרת השנה שבחרתם היא עדן בן זקן, שהספיקה להינשא השנה לבחיר לבה שוקי ביטון, לעבוד על אלבום רביעי שמתוכו יצאו הלהיטים “תל אביב בלילה”, “בא לי לחבק אותך” ו"חיים שלי” ולפינאלה בשנה עברית זו חידשה את הלהיט מהאייטיז Fresh בפרסומת לרנואר.

ביום העצמאות ה־70 למדינת ישראל נבחרה בן זקן לשיר בדואט עם גלי עטרי את הקלאסיקה “הללויה” בחגיגות שפתחו את החג ואף כיכבה בפרסומת לקק”ל. במקום השני בקטגוריית זמרת השנה בחרתם ביובל דיין ובמקום השלישי בנסרין (ברכה) קדרי.
פריצת השנה שלכם היא נטע ברזילי, זוכת התוכנית “הכוכב הבא לאירוויזיון”, שייצגה כמובן את ישראל באירוויזיון 2018 שנערך בליסבון, במהלכו עשתה היסטוריה ישראלית וקטפה, לראשונה זה 20 שנה, את המקום הראשון, עם Toy, שהעפיל גם לצמרות המצעדים ברחבי העולם. המקום השני שלו הענקתם את תואר “פריצת השנה” הוא סטפן לגר ובמקום השלישי עומד בגאווה עדן חסון.
הרכב השנה שעשה לכם את זה הוא הצמד סטטיק ובן אל תבורי, שלא רק שחתמו השנה על חוזה הקלטות יוקרתי ובינלאומי, אלא הוסיפו לכבוש את הרשתות החברתיות עם הלהיטים “נמסטה”, “קאוואי” ו”גומי־גם”. למקום השני בקטגוריית הרכב השנה בחרתם בהתקווה 6 ובמקום השלישי בגיא ויהל.
שיר השנה שנבחר על פי רוב קוראי “מעריב” הוא “טירוף מתוק” בביצועו של אייל גולן. במקום השני בחרתם ב־Toy של נטע ברזילי ובמקום השלישי ב”שני משוגעים” של עומר אדם. בקטגוריית שופט השנה בריאליטי כובש את המקום הראשון גם אייל גולן. במקום השני מסתפק אביב גפן ובמקום השלישי סטטיק ובן אל.
בבחירת הדואט שהייתם רוצים לשמוע בשנה הבאה הצבעתם ברוב קולות לדואט בין אייל גולן ומירי מסיקה. במקום השני לדואט בין עומר אדם ונינט טייב ובמקום השלישי הייתם רוצים לשמוע את עדן בן זקן בדואט עם משה פרץ.