חגי ישראל ידועים בשוק הטלוויזיה כימי בצורת מבחינת רייטינג. הצפייה בטלוויזיה בערבי חג יורדת משמעותית בכל החגים, שכן הצופים עסוקים בארוחות, טיולים או בילויים אחרים ולא יושבים מול המסך כבימי חול. ראש השנה של תשע"ט לא היה יוצא דופן, בימי החופש לא הצליחו הערוצים לגרוף אחוזי רייטינג מרשימים, אך בכל זאת, מי שהסתמנה כמובילה בכל ערבי השידור היא הזכיינית "קשת".



ביום ראשון, ערב החג, הובילה הזכיינית "קשת" עם שידור חוזר של "סברי מרנן" שקיבל 3.4 אחוזים, "רשת" שידרה הופעה של מאור אדרי וקיבלה 0.9 אחוזים בלבד, ערוץ עשר ששידור את "פסטיבל עין גב" קיבל  0.8 אחוזים ו-"כאן" ששידרה את "האירוויזיון הקלאסי למוזיקאים צעירים" גרף 0.7 אחוזים בלבד.




ביום שני האחרון שידרה "קשת" שידור חוזר של "פגוש את הטורטלים" וקיבלה 8.8 אחוזים, הזכיינית "רשת" שיבצה שידור חוזר של "חיים שלי" וקיבלה 2.7 אחוזים, ערוץ עשר ששידור את "פסטיבל עין גב" קיבל 3.7 אחוזים ו"כאן" ששידרה את "מתנה לחג" קיבלה 1.3 אחוזים בלבד.



אמש, ערב לפני החזרה לשגרה, חזרו אחוזי הרייטינג למספרים המוכרים ו"קשת" ששידורה את הסרט "ישמח חתני" גרפה 15.2 אחוזים, נתון מרשים מאוד לשידור סרט, "רשת" ששיבצה שידור חוזר של "אף פעם לא מאוחר" קיבלה 5.2 אחוזים, ערוץ עשר ששידר את "לעוף על המיליון" קיבל 5.7 אחוזים, ו"כאן" ששידרה את "הדיבוק" סיימה את הערב עם 1.8 אחוזים.