המפיק האמריקאי הארווי ויינשטיין ממשיך להסתבך: הבוקר (חמישי) נחשף תיעוד מצולם ראשון המנציח את ההתנהלות המטרידה של מפיק-העל. מליסה תומפסון, אחת מבין המתלוננות הרבות נגד ויינשטיין, חשפה סרטון בו הוא מנצל פגישה עסקית ביניהם במשרדו בניו יורק בשנת 2011 כדי לתקוף אותה מינית.



הסרטון, ששודר ברשת "סקיי ניוז" הבריטית, מציד את תומפסון נכנסת לחדר ומנסה ללחוץ את ידו של ויינשטיין בנימוס, אך בתגובה הוא דוחף את ידיה הצידה ומחבק אותה ארוכות. לאחר מכן הוא מתחיל לחפון וללטף אותה, תוך כדי שהוא אומר "זה נחמד, בוא נמשיך ככה".



בסרטון הערוך מסבירה תומפסון את האירועים והחלקים שלא צולמו ואומרת, "כשאני מסתכלת בסרטון אני רואה כיצד הוא בוחן את הגבולות שלי ומשתעשע איתי במשחקי כוחות כדי לנצל אותי". לדבריה של תומפסון לאחר הצילום ויינשטיין הזמין אותה לחדר מלון סמוך, דחק אותה לפינה ואנס אותה.





כזכור, בסוף חודש מאי, כעשרה חודשים אחרי שהופיעו הפרסומים הראשונים על התלונות נגדו, נעצר ויינשטיין (66) והוגש נגדו כתב אישום על אונס, תקיפה מינית והתנהגות מינית בלתי ראויה נגד השחקנית לוסיה אוונס בשנת 2004 ונגד אישה נוספת במלון במנהטן בשנת 2013. ויינשטיין, ששוחרר בתנאים מגבילים, כפר באישומים נגדו.



על פי כתב בתביעה ויינשטיין הואשם "בכמה מהעבירות המיניות החמורות ביותר שישנן בספר החוקים של ניו יורק" ומדובר בתוצאה של "אומץ יוצא מן הכלל שהפגינו הקורבנות, שהחליטו לדבר".