פצועים במצעד הגאווה בירושלים 2015 שלחו הערב (חמישי) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר לביטחון פנים גלעד ארדן בדרישה שלא למנות את משה (צ'יקו) אדרי למפכ"ל המשטרה, זאת לאור מחדלי המשטרה באותו מצעד, בו נרצחה הנערה שירה בנקי על ידי ישי שליסל ונפצעו מספר צועדים, כך פורסם הערב (חמישי) בחדשות עשר.

אדרי היה אז מפקד המחוז ובמסקנות הוועדה שבדקה את האירוע נאמר כי הוא נושא באחריות פיקודית לכל הנעשה במחוז. אדרי קיבל הערה פיקודית אך מונה כעבור מספר חודשים לתפקיד למפקד מחוז תל אביב ולאחר מכן למנכ"ל המשרד לביטחון פנים, תפקיד בו הוא מכהן כיום. 
פצועי המצעד כותבים במכתבם: "אנו פונים אליכם ודורשים שמועמדותו של אדרי תוסר לאלתר. מפקד מחוז שכשל כשל פיקודי כה חמור ונושא באחריות אישית לרצח מיותר של נערה לא ראוי להיות מפכ"ל". 

 
נועם אייל, אחד מהחתומים על המכתב, אומר: "לא יכול להיות שאדם שחתום על אחד המחדלים הכי גדולים של משטרת ישראל בעצם ימונה למפכ"ל, להיות השוטר מספר 1. דורשים מראש הממשלה לא למנות את ניצב בדימוס משה אדרי למפכ"ל".


שירה בנקי ז"ל


בתוך כך, בחברת החדשות דווח הערב כי גורמים משפטיים אומרים שהמידע שמסר ניצב יורם הלוי בפוליגרף לא יכשיל את מינויו. כזכור, בדיקת הפוליגרף שערך ניצב הלוי יחד עם בכירים נוספים במשטרה לפני כשלושה חודשים ונחשפה בשבוע שעבר, איבחנה "בעיה אישית" מלפני שנים רבות, שאמנם לא עולה בכדי מעשה פלילי, אך מאפיינת, לכאורה, פגם התנהלותי. אין בממצאים כדי לפסול באופן אוטומטי את מועמדותו של ניצב הלוי, לכהונה כמפכ"ל אולם השר לביטחון פנים גלעד ארדן העביר את תוצאות בדיקת הפוליגרף של הקצין הבכיר לבחינת משרד המשפטים עוד בטרם יועברו לעיון ובדיקה של ועדת גולדברג, הוועדה המנפה של הקצונה הבכירה.