הנסיך הארי אומנם ציין בסוף השבוע את יום הולדתו ה־33 והפך השנה לאיש משפחה אחרי נישואיו למייגן מרקל, אולם הוא מודה כי אחד החששות הגדולים שלו הוא לפגוש את סבתו, המלכה אליזבת השנייה, במסדרונות ארמון בקינגהאם.

בקטע מתוך סרט תיעודי של ערוץ ITV, נראה הנסיך שקוע בשיחה מעניינת עם קבוצה של עובדים בארמון שהגיעו מהאיים הקריביים. "אתם נמצאים בארמון בקינגהם יותר זמן ממני - ואתם פה רק שבועיים", אמר הארי לעובדים. "האם נתקלתם במלכה? אם במקרה תיתקלו בה במסדרון, אל תיכנסו לפניקה. אני יודע שזה יקרה לכם, למען האמת זה קורה לכולנו!".

בערוץ ITV ציינו כי הסרט "מלכת העולם", שישודר במלואו בהמשך החודש, צפוי לספק "הצצה ייחודית לתפקידה של הוד מלכותה בתור דמות מפתח בזירה הבינלאומית ומבט על השרביט שהיא מעבירה לצעירים במשפחת המלוכה". בין השאר, יזכו הצופים לראות כמה סרטונים ביתיים שצילמה המלכה עם בני המשפחה, וגם את מייגן מרקל, במפגש מחודש עם שמלת הכלה שלבשה בחתונתה עם הנסיך הארי.
בתוך כך, הצהובון "דיילי סטאר" חשף כמה משמות הקוד שבהם משתמשים עוזריהם של הנסיך ורעייתו הטרייה כדי לשמור את מספרי הטלפון האישיים של השניים במכשירים שלהם. השמות שפורסמו, אשר מבוססים על ראשי התיבות DS (הדוכס והדוכסית מסאסקס), מתחלפים מפעם לפעם. בין השאר הדוכס והדוכסית זכו לשמות דיוויד סטיבנס ודאבינה סקוט. 
"אם מישהו ישיג את הטלפון ששייך לעוזר בבית המלוכה או לאחד מאנשי האבטחה, הוא לא ימצא את הארי ווינדזור או את שמה של מייגן", הסביר גורם מלכותי בשיחה עם אנשי ההפקה. "זה מסוכן מדי אם יגיע לידיים הלא נכונות. לכן הם מקבלים שמות קוד שמשתנים מדי פעם". שמות הקוד נחשפו לאחרונה אחרי שאחד מעוזריו של הנסיך סיפר לעובד באירוע שמישהו בשם דיוויד סטיבנס מנסה להשיג אותו.