יש אנשים שצריכים ללמוד בדרך הקשה לקחים חשובים בחיים, בתקווה שזה יעזור להם לא חזור על מעשיהם. יוכל להעיד על כך גבר מפלורידה, שבטעות גרם לשריפה בביתו בזמן שניסה לאפות עוגיות בעירום, כשהוא תחת השפעת אלכוהול וסמים. כשנשאל על כך בהמשך, ג'יימס גרגורי קנינגהאם בן ה-53 סיפר ששתה כשני ליטרים של וודקה ועישן מריחואנה לפני שהחליט לאפות עוגיות.



לא רק זאת, קנינגהאם אף חשב שזה יהיה רעיון נפלא לאפות את העוגיות בגריל הביתי שלו, ובמהלך שרשרת של טעויות הותיר את העוגיות ללא השגחה. כשחזר וראה אותן ואת הגריל עולים בלהבות הוא נלחץ וזרק עליהם מגבות יבשות, אבל זה רק החמיר את המצב וגם הן נשרפו. במהרה, המטבח כולו עלה באש ועשן החל להתפשט בכל חלקי הבית.

כבאים שהוזעקו למקום סיפרו שקנינגהאם פתח את הדלת כשהוא עירום לחלוטין, אמר "אני מצטער", וסגר אחריו את הדלת. הם הזעיקו את המשטרה במהירות כדי שיעזרו להם לחלץ את קנינגהם, שלא ממש היה מודה למתרחש סביבו. "הוא לא היה מודה לסכנה האדירה אליה הוא נקלע", סיפר אחד השוטרים שהגיב לקריאה ל"מיאמי הארלד". "הוא היה יוכל להיפצע קשה או אפילו למות". 

למרבה המזל קנינגהאם לא נפגע באורח קשה, וסבל רק מכוויות קלות בידיו. שוטרים נאלצו להסביר לו שמסוכן עבורו לשהות בביתו הלילה, והם מצאו לו מקום חלופי אחר לישון בו. אחד השוטרים אף אמר "אני הולך להביא לו מכנסיים עכשיו". בשלב זה לא ידוע מה הוא הנזק שנגרם לבית, אך ברגע שקנינגהאם הוצא ממנו הכבאים הצליחו להשתלט על האש במהירות. בנוסף, גם אין מידע אילו עוגיות הוא ניסה לאפות ולמה לא השתמש פשוט בתנור.