נשיא המדינה, ראובן ריבלין, קיים היום (שלישי) ביקור תנחומים בבית משפחתו של ארי פולד ז"ל בירושלים. פולד נרצח בפיגוע דקירה בצומת גוש עציון ביום ראשון. ריבלין פגש את רעייתו, ילדיו, הוריו ואחיו של פולד, ושמע מהם על הכאב עמו הם מתמודדים, אהבתו הרבה של ארי ז״ל למשפחתו ומסירותו לעם ישראל וארץ ישראל. "פעם להניף את דגל ישראל היה נס, היום זה מובן מאליו, אבל בכל פעם שרצח נתעב כזה מתרחש אנחנו מבינים שהמאבק לא תם. באותה נשימה אנחנו מבינים את החוזק, העוצמה, הנחישות של העם. כשזה פוגע בבית שלך, זה כואב, כאב שלא ניתן להבינו", אמר הנשיא.  
הוריו של פולד סיפרו לריבלין על עלייתם ארצה מארצות הברית והתיישבותם בארץ. "אתם ציונים במלא המובן והמשמעות. אני נולדתי פה, זו לא חוכמה, אתם עליתם ועשיתם ציונות אמיתית״, אמר הנשיא. "ערב יום כיפור באתי להשתתף בצערכם הקשה מנשוא ולומר לכם שכל עם ישראל איתכם. כמה מגוונת המשפחה הנפלאה שלכם, ואיזו פתיחות וחינוך לאהבת האדם והארץ. כולנו יחד בארץ הזו למרות חילוקי דעות שיש לפעמים גם בין אחים במשפחה ואתם דוגמה ומופת גם כשכאבכם קשה מאוד ברמה האישית".

הנשיא פנה למרים פולד, אשתו של ארי, ואמר: "כולנו בכינו איתך. ארי היה גיבור. גיבור במעשיו, בהתנהלותו, במודעות שלו, בדבקות שלו. תהי חזקה. שלא מרצונכם הפכתם לסמל למה שקורה בארץ הזאת ולכך שלא נוותר לעולם". אל הנשיא התלווה בביקורו מנכ"ל בית הנשיא, הראל טובי, תושב גוש עציון 25 שנים, שאמר: "ארי ידוע לכולנו כאדם חדור אמונה ושליחות. הוא היה דמות בולטת ומוכרת ביוזמות רבות לסיוע לקהילה, לביסוס היישובים ולחיזוק התושבים ברחבי גוש עציון. מאז הירצחו מחשבותינו נתונות לארי, ואנו כואבים ואבלים עם משפחתו את לכתו מאיתנו". 



ארי פולד ז"ל. צילום פרטי
ארי פולד ז"ל. צילום פרטי