אין אדם בעולם שלא ירגיש שבור לב אם יגלה שבן הזוג בוגד בו, מדובר בחוויה שמאוד קשה להתגבר עליה וכל אחד מגיב אליה אחרת. אישה מאוסטרליה למשל, החליטה לנקום בבעלה בצורה מאוד לא שגרתית, כדי להבטיח שזה יפגע בו במקום הכואב ביותר. היא חשפה את סיפורה כדי לתת תקווה והשראה לאנשים אחרים במצבה.



לדבריה של האישה, שידועה רק בשם מל, הקשר שלה עם בעלה מרטי היה מושלם מהרגע שבו נפגשו, עד ליום שבו הוא קיבל קידום בעבודה. במסגרת תפקידו החדשה, מרטי טס הרבה למשרדי החברה בקנדה ונעדר מהבית למשך פרקי זמן ממושכים. כתוצאה מכך, הקשר ביניהם הלך והתפורר, אבל היה משהו שמל לא ידעה על הטיולים האלו של בעלה, והיא גילתה זאת ממש במקרה, בדרך הכי מזעזעת שניתן להעלות על הדעת.



"במהלך השנה שלאחר מכן התרחקנו זה מזו. נטרתי לו טינה על זה שהשאיר אותי הרבה לבדי. גם כשהוא היה בבית כעסתי עליו והטחתי בו ביקורת", כתבה מל בפוסט שהעלתה לאתר Whimn.com . "כשהוא היה בבית הוא היה כל הזמן מול המחשב. הוא אמר שיש לו הרבה עבודה, אבל ידעתי שהוא משקר, הוא נמנע מלדבר איתי. מה שלא הבנתי הוא שזה יותר גרוע ממה שחשבתי".


ראתה את ההודעה במחשב שלו וליבה נשבר. אילוסטרציה: פיקסאביי
ראתה את ההודעה במחשב שלו וליבה נשבר. אילוסטרציה: פיקסאביי

 
יום אחד כשמרטי נרדם במיטה עם הלפטופ, מל לקחה אותו כדי לשים אותו בצד, אבל אז ראתה את הודעה ששברה את ליבה: "מתגעגעת אליך, תחזור מהר הביתה. נשיקות". היא מיד הבינה שהנישואים שלה נגמרו, וכשהמשיכה לקרוא התברר לה שמרטי לא רק בגד בה אלא ניהל חיים כפולים. "הוא לא רק ניהל רומן - הוא גר עם אישה אחרת בקנדה. אני לא יודעת כמה זמן זה נמשך, אבל זה היה זמן ארוך מספיק כי הם התחילו לדבר על חתונה", הסבירה מל. "איך הוא תכנן לעשות את זה בדיוק רני לא יודעת, הוא הרי היה 'נשוי באושר'".

כשהיא הרוסה לחלוטין מהגילוי, מל החליטה לנקום במרטי בדרך הכי קשה שרק תוכל למצוא: "ידעתי שנקמה היא הכי טובה כשהיא מוגשת קרה. המחשבה הראשונה שלי הייתה ליצור קשר עם האישה האחרת ולספר לה על החיים שלו באוסטרליה, אבל זה נראה לי קל מידי. רציתי לפגוע בו איפה שזה באמת כואב". כשמרטי היה בבית היא המשיכה להתנהג כאילו היא לא יודעת כלום, וברגע שעזב שוב לקנדה הוציאה את הנקמה אל הפועל.

היא יצרה קשר עם סוכן נדל"ן ומכרה את הבית שלהם, במחיר נמוך משוויו, כדי שיימכר לפני שובו של מרטי. מאחר שהבית היה על רשום שמה, היה למל קל לעשות זאת בלי שמרטי יגלה. לשמחתה, שישה שבועות לאחר מכן הכסף נכנס לחשבון הבנק שלה, בדיוק בזמן שבו מרטי שב הביתה. לדבריה שמרה לעצמה רק מחצית מהכסף, ואת המחצית השנייה שמה בחשבון הבנק המשותף שלהם.

מכרה את הבית וטסה לחו"ל עם חברות. אילוסטרציה: אינגאימג
מכרה את הבית וטסה לחו"ל עם חברות. אילוסטרציה: אינגאימג


ומה הייתה תגובתו של מרטי? מל הודתה שהצטערה שלא הייתה שם כדי לראות את פניו ברגע שגילה שגרים בבית שלו אנשים זרים. במקום זאת, היא טסה לחופשה יוקרתית בחו"ל עם חברות, באמצעות הכסף שקיבלה ממכירת הבית. "אני מנחשת שהוא היה מופתע לגלות שביתו האהוב עכשיו שייך לאנשים אחרים. הייתה להם הניירת להוכיח זאת", כתבה מל. 

"אני מספרת לכם על זה לא כי אני גאה במה שעשיתי, אלא כי אני רוצה שנשים אחרות יבינו שתמיד יש להן כוח, גם כשנראה להן שלא. אף אחת לא צריכה להישאר עם בעל שקרן ובוגד". היא הוסיפה שמאז שמכרה את ביתם, מרטי עבר לגור עם האישה האחרת בקנדה. הוא עדיין לא יצר איתה קשר כדי לבקש גירושים, אבל היא מחכה בקוצר רוח לרגע שזה יקרה.