ראש הממשלה בנימין נתניהו השיב היום (חמישי) לאיומים שהשמיע מזכ"ל החיזבאללה חסן נסראללה. "שמעתי את דברי הרהב שבאו מהכיוון של חיזבאללה. זה בא מאותו אדם שאמר אחרי 2006 שאם הוא היה יודע מה תהיה תגובת ישראל על חטיפת שלושת חיילינו, הוא היה שוקל פעמיים אם לעשות זאת", הסביר במהלך חוג התנ"ך, "אז היום, אני מציע לו לשקול לא פעמיים, אלא עשרים פעמים, משום שאם הוא יתעמת איתנו, הוא יקבל מכת מחץ שהוא לא יכול אפילו לדמיין אותה".
הוא הוסיף והתייחס למשבר ביחסים עם רוסיה: "שוחחתי עם הנשיא פוטין בערב יום כיפור, ממש לפני כניסת הצום, והבעתי בשמי ובשם אזרחי ישראל צער על מותם של 15 אנשי צוות אוויר רוסי, שמטוסם הופל על ידי אש סורית". ראש הממשלה חשף את הדברים שנאמרו במהלך השיחה. "אמרתי לו ששורש הבעיה זה הניסיון של איראן להשתמש בשטח סוריה להתקפות נגד ישראל", אמר, "ולחימוש אויבינו כמו החיזבאללה". 

לדבריו, הוא אמר לפוטין כי למדינת ישראל עומדת הזכות להגנה עצמית. "עם זאת, יש חשיבות גדולה מאוד לשמר את התיאום הביטחוני בין ישראל ובין רוסיה, ולכן החלטתי לשלוח את מפקד חיל האוויר, האלוף עמיקם נורקין, למוסקבה, בעצם במטרה כפולה. אחד, להמשיך להגן על אזרחינו, ומנגד לשמר את שיתוף הפעולה בין שתי המדינות", סיכם.