גורם בכיר בליכוד התייחס הערב (שבת) לפגישה שקיים ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט עם ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן, ומסר כי "אולמרט שהציע לאבו מאזן את הכותל, הופך עכשיו גם לדוברו הנאמן. בארצות הברית ובמדינות ערביות רבות כבר הבינו שאבו מאזן הוא המכשול האמיתי לשלום ושמשמעות הדרישות הקיצונית שהוא מציב איננה שלום אלא חיסולה של מדינת ישראל".
גדעון סער מסר כי "אהוד אולמרט, כמו אהוד ברק לפניו, המשיך לנהל מו״מ עם אבו-מאזן גם אחרי התפטרותו וממש עד לסוף תקופת כהונתו. אולמרט - הציע לאבו-מאזן ויתורים מרחיקי לכת אפילו יותר מאלה שהציע ברק לעראפאת בקמפ דיוויד ובטאבה. שניהם נכשלו מאותה סיבה: הנהגת הרשות הפלסטינית אינה מעוניינת בשלום ובסיום הסכסוך עם ישראל".
שר המדע אופיר אקוניס (הליכוד) אמר כי "אחרי שאבו מאזן השפיל את אולמרט, כשאפילו לא השיב להצעתו האומללה להקמת מדינה פלסטינית שבירתה ירושלים ונסיגה לקוי 67׳, אולמרט מפיץ עכשיו שקרים נגד ממשלת ישראל הנבחרת: מי שמסרב לחדש את המשא ומתן הוא אבו מאזן שברח מהשיחות ב-2011 ומאז לא חידש אותן. משעשע שאולמרט חי עדיין בעשור הקודם ומאמין בפתרון "שתי המדינות" שכבר ירד מהשולחן גם בוושינגטון".

סגן השר ח"כ מייקל אורן (כולנו) מסר בתגובה כי "פגישת אהוד אולמרט עם אבו מאזן היתה נחשבת לפשע פדרלי בארה"ב וראש הממשלה לשעבר היה נידון לעד עשר שנות מאסר. מדובר בהפרה בוטה של הדמוקרטיה. מדינת ישראל זקוקה ל"חוק לוגן" משלה ואני דורש לחוקק אותה לאלתר".
ח"כ ד"ר סא"ל במיל' ענת ברקו כתבה בדף הפייסבוק שלה: "מפגש מרטיט בין אולמרט לאבו מאזן בפריז! אני לעומת זאת, אינני קונה את האופטימיות המלבבת של אולמרט ביחס ליכולתו של אבו מאזן להגיע ל"שלום" עמנו. האופטימיות הזו, משום מה לא הולידה ״שלום״ כשאולמרט כיהן כראש ממשלה.
למי שלא זוכר, שיחות אבו מאזן ואולמרט נפסקו ב-2008 בכישלון חרוץ שלא הוליד דבר! מעניין על מה דנו הפעם אולמרט ואבו מאזן... ועוד בפריז...
בזמנו במפגשים המדיניים שניהל אולמרט, אפילו הועלתה לדיון ״טענת השיבה״ של הפלסטינים וקליטת אלפים מהם בישראל. לא עבר שבוע מאז הפיגוע האחרון ואולמרט כבר מצא את ה"פרטנר" הישן והטוב שהוא כה התגעגע אליו. זה שממשיך בהסתה עקבית נגד יהודים, שממן בנדיבות מחבלים ובני משפחותיהם ומסרב להכיר במדינת ישראל כמדינת העם היהודי. כדאי לאולמרט "להתעדכן" קצת באירועים האחרונים במדינת ישראל, נדמה לי שהוא לא ממש "בעניינים".ומה לו ולאבו מאזן? ובשם מה הוא מפריח הצהרות חלולות באוויר? לנו בניגוד לאולמרט יש כיוון אחר, הומני כלפי מדינת הלאום היהודי ואזרחיה".
ח"כ מוטי יוגב כתב: "אולמרט נפגש עם אבו מאזן המחנך את ילדי הפלשתינים להרוג יהודים ולהשמיד את מדינת ישראל."לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב, אלא מפני שהוא מינו" (בבא קמא צב).".
השר לבטחון הפנים ונושאים אסטרטגיים גלעד ארדן כתב בחשבון הטוויטר שלו "עצוב לראות ראש ממשלה לשעבר, שמשרת את האינטרסים של הפלסטינים כנגד מדינת ישראל וכנגד הממשל האמריקני ועושה נזק לישראל בזירה הבינ״ל. אחרי שהנשיא טראמפ ונציגיו הבינו, שאבו מאזן הוא מסית וסרבן שלום המקדם יוזמות חרם נגד ישראל, מגיע אולמרט המנותק מהאמת ומהמציאות ומתייצב לצד המסית אבו מאזן".
שר התקשורת איוב קרא כתב בחשבון הטוויטר שלו: "פגישת אולמרט עם אבו מאזן מלמדת המון על שניהם. אחד רה"מ כושל שגמר בכלא ולמרות הצעותיו הנדיבות והמופקרות, נדחה שוב ושוב ע"י ה"פרטנר המדומה" שהוא מנסה למכור לנו עתה. השני, ידוע בכל העולם כ'סרבן השלום', שממשיך לשלם משכורות לרוצחים ולעודד ולהסית לטרור.ממש מצא מין את מינו..".
חבר הכנסת אורן חזן כתב בחשבון הטוויטר שלו: "שמע לי אולמרט, זו הדרך האחרונה לבחור בה כדי לחזור לזירה הפוליטית ולקושש כמה כותרות. רק לפני כמה ימים החבר המחבל שלך שוב העביר מליוני דולרים למחבלים, ביניהם זה שרצח את חברי ארי פולד הי"ד. אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה. כך או כך המחבל הזקן כבר לא רלוונטי ומסתבר שכך גם אתה".