אף אחד לא אוהב שמעירים אותו משינה, ואם היה צדק בעולם אנשים שעושים זאת היו מקבלים קנס או יושבים על מעשה זדוני זה בכלא. עד שזה יקרה, נאלץ להתמודד עם זה בעצמינו, כשהדרך הכי מומלצת היא לצעוק על האדם המרושע או לזרוק עליו כרית. כמובן שיש אנשים קצת קיצוניים שבוחרים לפגוע במי שהעז למנוע מהם שינה, ואומנם אפשר להבין אותם, אך ההמלצה היא לא לעשות כמוהם.



לאחרונה גבר בן 69 ממלזיה לקח את זה קשה כשגיסו העיר אותו משינה, והחליט לחסל אותו בשל כך. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, אותו בן משפחה זועם הגיע להתארח אצל הגיס בביתו וגר איתו במשך חודש ימים. כנראה שזה לא ממש היה לרוחו של הגיס, וזה העיר הקשיש בשתיים בלילה ברביעי שעבר וביקש ממנו להסתלק מביתו. בתגובה לכך, הקשיש לקח מטרייה ומטאטא והכה אותו למוות ללא רחמים.
 
על פי חדשות Harian Metro, הקשיש הגיש תלונת שווא במשטרה לפיה הגיס פגע בו ובנכדו, אבל במהלך החקירה נשבר והודה במעשיו. הוא נלקח אל בית הגיס, שם השוטרים מצאו את גופתו על הרצפה. על פי המשטרה המקומית, השניים היו מסוכסכים עוד מהרגע הראשון שהקשיש הגיע לגור אצל גיסו. החקירה נמצאת בעיצומה.
זו כמובן לא הפעם הראשונה שמישהו הגזים בתגובתו כשהעירו וכנראה גם לא תהיה האחרונה. חודש לפני כן, אי שם בפלורידה, גבר בן 37 נעצר על שהכה את חברתו כי העירה אותו. על פי משטרת קייפ קוראל, כשזוגתו של סטיבן בארקר העירה אותו בתשע בבוקר, הוא לקח כיסא עשוי מתכת והכה אותה מספר פעמים. לאחר מכן הניח את הכיסא על הרצפה והחל להכות בפניה באמצעות אגרופיו, ואז דחף אותה על חלון זכוכית וגרם לה לפציעות.
 
אבל התקף האלימות לא הסתיים בזה, וכאשר שוטרים הגיעו למקום בארקר בעט בהם וקילל אותם. הם נאלצו לרסן אותו עם טייזר, והוא פונה יחד עם זוגתו לבית החולים. באופן לא מפתיע, גם שם המשיך בהתנהגותו הזויה, הוא הכה את אחת האחיות ושרט עובד אחר. בארקר נעצר באשמת תקיפה בנסיבות מחמירות של זוגתו, הצוות הרפואי שטיפל בו ושל השוטרים.