פגישה קשה בין נציגי חמאס ופתח: אל חיאת, העיתון הערבי היוצא בלונדון מדווח הבוקר (ראשון) כי הפגישה שנערכה אתמול בין נציגי הרשות הפלסטינית וארגון חמאס ברצועת עזה, התנהלה באווירה קשה והסתיימה ללא תוצאות, וזאת למרות הרעיונות החדשים שהביאו עמם המתווכים. על פי הדיווח, ההצעה המצרית, אותה דחו הצדדים כללה את מסירת השליטה ברצועת עזה לממשלת הסכמה לאומית בראשות ראש הממשלה ברמאללה, ד"ר ראמי חמדאללה, כולל מנגנוני הביטחון, המשטרה, ראשות המקרקעין, הרשות המשפטית, האוצר והגבייה. במקביל הממשלה הפלסטינית תשלם מחצית ממשכורות הפקידים שמינה חמאס.



האווירה בפגישה הייתה, כאמור, קשה ועל פי הדיווח, נציגי חמאס העבירו מסר לאבו מאזן, "שלא ישחק באש", והוסיפו כי בארגון "לא חוששים מאיומי ישראל ולא משנה מה יהיה המחיר". בנוסף לכך, סירבו בחמאס להביע את תמיכתם באבו מאזן לקראת נאומו באו"ם, ולמתן את טון הדיווחים עליו בתקשורת שבשליטת הארגון, וזאת לאחר שיו"ר הרשות איים בהטלת סנקציות נוספות על הארגון, כפי שפורסם אתמול במעריב. יש לציין כי עם יציאת המשלחת המצרית בעזה, אמר הלשכה המדינית של חמאס חליל אל חיאה כי הסנקציות החדשות מצד אבו מאזן ייתקלו בהתנגדות עממית ושל הפלגים 



בנוסף לדברים אלה העבירו המתווכים המצרים מסר לארגון החמאס, ובו דרשה ישראל להפסיק את צעדות השיבה, ולהרחיקן למרחק של 500 מטר לפחות מהגדר.