יש דברים ממש מביכים שלא היינו רוצים שכולם ידעו שהם קרו לנו, למשל שנתקענו בשירותים ובגלל זה איחרנו לעבודה. זה אולי נשמע הזוי, אבל זה בדיוק מה שקרה לאחרונה לנהג רכבת מבריטניה, וכנראה מחמת הבושה שמו לא הותר לפרסום. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, הנהג האומלל נכנס לשירותי הרכבת כשעצר בתחנת רובע ברומלי, בלונדון, וכשניסה לצאת הבין שהדלתות נתקעו.


הוא קרא לעזרה, וחולץ לבסוף בידי אחד העובדים שהיה במקום ושהצליח לפתוח את הדלתות. בשל האירוע המביך, הרכבת הגיעה באיחור של שבע דקות לתחנת היעד ויקטוריה, בלונדון. "להיתקע בשירותים זה מספיק גרוע, אבל אנחנו ממש מתנצלים בפני הנוסעים על העיכוב", מסר  דובר של חברת הרכבות Southeastern rail.
יתכן שיש חברות שהיו מנסות להסתיר את הסיבה לאיחור, אבל חברה זו בחרה לספר בכנות ללקוחותיה מה קרה בחשבון הטוויטר שלה, והותירה רבים מהם משועשעים למדי. "או מיי גוד, זה ממש מצחיק! זה אמיתי?", כתב אחד מהם, ועל כך הגיבה החברה: "למרבה הצער זה באמת קרה, אבל עכשיו הכל בסדר". מגיבה אחרת צייצה: "הייתי מתעצבנת אם הייתי בין האנשים שחיכו לרכבת, אבל כצופה מהצד זה ממש קורע אותי מצחוק".

מגיבים אחרים היו המומים יותר מכל מכך שהשירותים ברכבת בכלל פעילים: "פייק ניוז! אין מצב שהשירותים עובדים", כתב אחד, ואחר הוסיף: "אני בהלם שהוא מצא שירותים שאינם מקולקלים". 
זו לא הפעם הראשונה וודאי לא תהיה האחרונה שאנשים הסתבכו בגלל שירותים. לפני מספר חודשים, למשל, מטוס של חברת דלתא נאלץ לבצע נחיתת חירום בגלל שהשירותים התקלקלו והנוסעים היו צריכים להתפנות בדחיפות. האירוע התרחש במהלך טיסה מניו-יורק לסיאטל, כאשר השירותים התקלקלו לפתע והשאירו המון נוסעים מתאפקים בכאב רב.

כתוצאה מכך, המטוס הוסט ממסלולו מאות קילומטרים דרומה, ונחת להפסקת שירותים דחופה בנמל התעופה הבינלאומי בילינגס לוגן. על פי ה"בילינגס גאזט", הטיסה הישירה, שיצאה משדה התעופה הבינלאומי JFK, נחתה ללא תקלות והגיעה אל הנמל קצת אחרי השעה שש בערב. בזמן שצוות הקרקע עזר לנוסעים למצוא שירותים במהירות, צוות המטוס תיקן את השירותים המקולקלים ותדלק את המטוס כדי שיהיה מוכן לטיסה. סך הכל הטיסה התעכבה בכשלוש וחצי שעות.

מדוברות החברה נמסר ש"דלתא מתנצלת על אי הנוחות". קווין פלוהן, מנהל שדה התעופה, סיפר שאומנם זה מחזה נדיר, אבל לפעמים טיסות הוסטו אל נמל התעופה שלהם בשל בעיות שירותים הזויות. "שמעתי על טיסות אשר הוסטו בגלל שירותים שעלו על גדותיהם, ושמים כחולים החלו לזרום במעבר" , סיפר פלוהן. "זה לא נשמע כל כך נעים".