מייסדי אינסטגרם קווין סייסטרום ומייק קריגר התפטרו מתפקידם ומתכננים לעזוב את חברת המדיה החברתית בשבועות הקרובים, כך דווח הלילה (שלישי) ב"ניו יורק טיימס". סייסטרום, מנכ"ל אינסטגרם, וקריגר, המנהל הטכני הבכיר שלה, לא סיפקו סיבה לעזיבתם. ה"טיימס" דיווח כי הם הודיעו לבכירים באינסטגרם ובפייסבוק על החלטתם להתפטר.



סייסטרום כתב בפוסט שהעלה לבלוג שלו כי השניים "ייקחו פסק זמן לפני שיצאו לפרק הבא בחייהם". הודעתם באה לאחר עימותים תכופים עם מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג על הכיוון שבו תצעד אינסטגרם, כך דווח ב"בלומברג". 



לפני מספר חודשים עזב את תפקידו ג'אן קאום, מייסד האפליקציה וואטסאפ, שגם היא בבעלות פייסבוק. אינסטגרם, אפליקציה לשיתוף תמונות וסרטונים ורשת חברתית, נוצרה ב-2010 על ידי סייסטרום וקריגר, שהכירו באותה שנה. פייסבוק רכשה את אינסטגרם ב-2012 תמורת מיליארד דולר. 


כזכור, בחודש דצמבר אינסטגרם הוציאה לאור אפליקציה חדשה המיועדת לתחלופת הודעות בין המשתמשים, כצעד לפני מה שכנראה נראה כמו הסרת האפשרות של שליחת הודעות בתוך אפליקציית האינסטגרם. האפליקציה החדשה שנקראת "דיירקט" הפכה להיות השלישית של פייסבוק להעברת מסרים כאשר היא מצטרפת למסנג'ר ולוואטסאפ. 

 מארק צוקרברג. צילום: רויטרס
מארק צוקרברג. צילום: רויטרס