"בפעם הראשונה בהיסטוריה, נשפוט את המוציא להורג שלנו": הסרט המדובר "Operation Finale" ("מבצע פינאלה"), העוקב אחרי מבצע ישראלי החשאי ללכידת אדולף אייכמן בארגנטינה ב-1960 יגיע למסכי הטלוויזיה בארץ ב-3.10 וישודר בנטפליקס. את הסרט החדש מבית אולפני "MGM" הוותיקים ביים הבמאי, המפיק, הכותב, ושחקן אמריקאי-יהודי כריס וייץ.



הסרט בכיכובם של זוכה פרס האקדמיה בן קינגסלי ("גנדי", "רשימת שינדלר"), זוכה פרס גלובוס הזהב אוסקר איזק ("מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", "אקס מכינה") ובהשתתפות השחקנים הישראלים ליאור רז ("פאודה") ואוהד קנולר ("סרוגים", "יוסי וג'אגר"), עוקב אחר המשימה הסודית והמבריקה ללכידת אחד מהמארגנים הראשיים של השמדת יהודי השואה באירופה.





16 שנים לאחר סיומה של מלחמת העולם השנייה, הוציאה לפועל סוכנות המודיעין של ישראל, המוסד והשב"כ, בהנהגתו של הסוכן האגדי פיטר מאלקין (אוסקר איזק), מבצע חשאי ביותר ביותר, במטרה ללכוד את אייכמן (קינגסלי) הידוע לשמצה, אשר חשבו שמת בעת הכאוס והתמוטטותה של גרמניה הנאצית, אך למעשה חי ועבד בפרבר של בואנוס איירס, ארגנטינה, בזהות בדויה, יחד עם אשתו ושני בניו.



במעקב צמוד אחר שגרת היומיום שלו, מאלקין וחבריו יצאו למבצע חטיפה, במרחק מטרים ספורים מביתו של אייכמן, נחושים לחמוק מארגנטינה כדי שיועמד לדין על מעשיו בישראל. מאלקין ואייכמן נכנסו למשחק אינטנסיבי ומותח של "חתול ועכבר".