ברוב מוחלט של המקרים, קמצנות אינה מוגדרת כעבירה על החוק, אלא לכל היותר כהתנהגות אנושית לא נעימה. אבל, כמו בכל דבר בחיים גם כאן יש מקרים יוצאי דופן, כמו למשל כשרצון לחסוך כמעט עולה בחיי אדם. בסוף השבוע האחרון, אותה תכונה איומה כמעט גרמה לילד להיתלות למוות לאחר שעלה על הגלגל הענק


על פי הדיווחים בכלי התקשורת הסיניים, הילד בן החמש הלך יחד עם אימו לפארק שעשועים בעיר טאיזו, ובמשך שעות נדנד לה שהוא רוצה לעלות על המתקן. זו לבסוף נכנעה, והרשתה לו לעלות על המתקן לבדו, כשעדי ראיה סיפרו שהיא פשוט לא רצתה לשלם ארבעה דולרים על כרטיס. כאמור, הדבר התברר במהרה כטעות מרה.

לפי גורמים בכירים בהנהלת הפארק, הילד לא הקשיב להוראות הבטיחות, והחליט לשבת על מוטות הבטיחות. כתוצאה מכך, כאשר התא שלו הגיע לגובה של כ-40 מטרים, הוא החליק ונתלה. בסרטון שתועד בידי מבקרים במקום, הוא נראה נחנק ובועט ברגליו באוויר בניסיון להשתחרר, בעוד אימו מסתכלת עליו באימה ולא יכולה לעשות דבר.

כאשר התא שלו הגיע סוף סוף לקרקע, עובדים של הפארק שחררו אותו מיד והוא נלקח לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. למרבה המזל, הוא נפצע באורח קל בלבד וסבל רק משריטות בצווארו. נכון לעכשיו, חקירה נפתחה בנושא והגלגל הענק, שנחשב למתקן הפופולארי ביותר בפארק, נסגר באופן זמני למבקרים.