עדותו של נהג המונית שהגיע ראשון לזירת התאונה בתל אביב, שבה נפצעו שני נערים בני 16 מפגיעת רכבו, לפי החשד, של שחקן הכדורגל יצחק אספה, נחשפה הערב (שני) ב"חברת החדשות", וממנה עולה כי אספה עצר לאחר הפגיעה במרחק קצר מהמקום, ולאחר מספר שניות נמלט, לכאורה, מהמקום. 



אלי, נהג המונית שהזעיק את כוחות מד"א למקום, סיפר: "אני רוצה מצד שמאל שני חבר'ה על אופניים, ובא רכב במהירות, פשוט העיף אותם, מרח אותם על העמוד. התכופפתי אל אחד הנערים, כשאני בשיחה עם מד"א. תוך כדי שאני בודק את הדופק, אני רואה את הרכב שפגע נעצר במרחק של 100 מטרים ממני למשך 3 שניות, נעצר, המשיך עוד כמה מטרים ושוב נעצר, ואז לחץ על הגז וברח".



בתוך כך, במשפחתו התקשו לקבל את שאירע בליל שישי. אחיו של אספה אמר: "הלוואי שיכולתי לדבר עם ההורים שלהם, ולתת להם כמה מילים טובות". בת זוגו של כדורגלן מ.ס אשדוד הוסיף: "שום דבר לא בטוח, אף אחד לא יודע שזה מה שקרה, הם נמצאים בחקירה ולא יודעים עדיין מה קרה שם".

אחותו, שצוטטה בכאן 11, סיפרה: "כולם בהלם, כולם בשוק, עוד לא מעכלים. אנחנו יודעים שיצחק הוא ילד טוב ולא ציפינו שמשהו כזה עלול לקרות לאח שלנו הקטן. הוא הבנאדם האחרון שיכול לפגוע במישהו אנחנו מתפללים לשלומו של הילד".