שגריר ישראל באו"ם לשעבר, רון פרושאור, התייחס הבוקר (רביעי), בתכניתה של אילה חסוןב-103FM, לנאומו של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, בעצרת האו"ם בניו יורק. "טראמפ היה הרבה יותר זהיר ומחובר לטקסטים שלו מאשר בשנה שעברה", קבע פרושאור, שהוסיף: "נדהמתי לגלות שכמה דמוקרטים תומכים במדיניות של טראמפ מול סין".



"בתחילת נאומו, טראמפ שידך בין שלוש מדינות שמהוות שותפות סחר כשהוא דיבר על הודו, ערב הסעודית ופולין. שלושתן גם שותפות אסטרטגיות של ישראל וזה לא מקרי. רק לפני שנה טראמפ איים להשמיד את קוריאה הצפונית, והנה הוא נפגש עם מנהיגה, ואף גרם לצפון והדרום להיפגש יחד, כל זה כששילם על כך מחיר פוליטי נמוך יחסית".



"יש לי ידידים רבים במפלגה הדמוקרטית", סיפר הדיפלומט לשעבר. "נדהמתי לגלות שכמה מהם תומכים במדיניות של טראמפ מול סין, אשר לטענתם חרגה מכל הכללים בנושא הקניין הרוחני. מדובר באנשים מקצוענים מהמפלגה המתחרה שאמורים לתקוף את מעשיו של טראמפ, אך במקום זאת, הם טוענים שהוא עושה את הדבר הנכון. מנגד, אין ספק שטראמפ גם סופג אש והסגנון שלו לא פשוט".
 


אילה חסון התייחסה לדבריו: "מעניין שרבים דווקא מנסים לחקות אותו. אפילו כאן בישראל יש את אלו שמנסים לחזור לפוליטיקה ולמשוך את הדברים באמצעות אלימות מילולית וברוטליות. אצל טראמפ זה אותנטי, בעוד שאצל אחרים זאת הצגה".
 
"אין ספק שלטראמפ יש סגנון ייחודי", השיב פרושאור, "באמצעות היכולות שלו הוא ניצח את כל המועמדים הרפובליקנים בבחירות ואת הילרי קלינטון. הוא נהג לתייג את מתחריו בשמות תואר וזה עבד לו. בקרוב יהיו בחירות האמצע בארצות הברית ונגלה כיצד התנהלותו הזו תבוא לידי ביטוי שם".