כל מי שיצא לו לטוס בימי חייו יודע שבמטוס יש המון דלתות משונות, אבל בסך הכל זה די ברור אילו מהן מותר לנו לפתוח ואילו בשום פנים ואופן לא (למשל, לפתוח את דלת תא הטייס כדי להגיד היי זה ממש לא מומלץ). אבל מה אם מעולם לא טסתם ואף אחד לא הסביר לכם על הכלי האווירי הזה לפני העלייה אליו? ובכן, במקרה כזה עלול להיגרם במטוס כאוס, ולמען האמת זה גם יכול להסתיים באופן די מביך.



יוכל להעיד על כך צעיר כבן 20 פלוס מהודו שטס לראשונה בחייו, ועורר בהלה בטיסה כי ניסה לפתוח את דלת החירום של המטוס. על פי דובר של המשטרה המקומית, כאשר נוסעים ניגשו אליו ושאלו אותו מה הוא עושה, "הוא ענה להם שהוא צריך להשתמש בשירותים בדחיפות והמשיך לנסות לפתוח את הדלת". מספר נוסעים סיפרו שאף נאבקו בו כדי שיפסיק ונפצעו כתוצאה מכך.



האירוע הביזארי התרחש בשבת בערב על טיסה של חברת GoAir, שעשתה דרכה מדלהי לפטנה. על פי דיווח של "טריביון אינדיה", צוות המטוס הצליח לרסן את הצעיר ולהרחיק אותו מהדלת, והוא התבקש להישאר במקומו עד לסוף הטיסה. עם נחיתת המטוס, גורמים ביטחוניים בשדה התעופה ליוו אותו החוצה, והוא נלקח בידי המשטרה המקומית לחקירה. 
 


במהלך חקירתו, הצעיר, שעובד כבנקאי, סיפר שזו הפעם הראשונה שטס בחייו, ומבדיקת רקע שלו התברר שהוא דובר אמת. הוא שוחרר מאוחר יותר במהלך היום. "שחררנו אותו לאחר שהתברר שלא עשה זאת במכוון וכי לא היה לו מניע נסתר", סיפר גורם בכיר במשטרה. דובר של חברת טיסות הלואו- קוסט הבינלאומית, אמר בהצהרה רשמית בעקבות האירוע: "נוסע ניסה לפתוח את דלת החירום בזמן הטיסה. כתוצאה מכך נוצרה מהומה במטוס. אחד הנוסעים התריע על כך לצוות המטוס והוא רוסן. עם ההגעה, הוא נמסר לידי המשטרה המקומית. המטוס נחת בשלום".

נכון לעכשיו, השאלה שממשיכה להעסיק רבים היא האם הנוסע הצליח לפתוח את הנעילה של הדלת, והדיווחים על כך סותרים את עצמם. על פי חלק מהם, גורמים ביטחוניים בשדה התעופה טענו שהנוסע הצליח לפתוח את הנעילה של הדלת, אך לא היה שום סיכוי שהיה מצליח לפתוח אותה בשל לחץ האוויר בתא הנוסעים. על פי דיווחים אחרים, הבדלי לחץ האוויר בין המטוס לסביבתו החיצונית לא אפשרו ואפילו את פתיחת הנעילה של הדלת.

via GIPHY