רה"מ אמר בתדרוך לעיתונאים לאחר פגישתו עם הנשיא טראמפ שנמשכה כ-20 דקות כי הוא מרוצה מאוד מהפגישה. "שמעתי תמיכה בלתי מסויגת של ארה"ב בישראל בזכותה להגנה עצמית באופן כללי וגם בקשר לאירוע הפלת המטוס הרוסי בסוריה", אמר נתניהו. רה"מ ציין כי "ביקשתי בקשות ספציפיות וקיבלתי כל מה שביקשתי. הנשיא נתן הנחיות מפורשות הקשורות לביטחון ישראל". 
רה"מ התייחס לתקרית עם רוסיה וניתן היה להבין מדבריו כי ביקש את התערבות ארה"ב שתמנע העברת סוללות S-300 לסוריה. בהתייחסו להודעת טראמפ כי הוא ממשיך לתמוך בהקמת מדינה פלסטינית וברעיון שתי המדינות ישראל ופלסטין זו לצד זו ציין רה"מ כי "אנו עוסקים במהות. השאלה היא מה זה מדינה? איזה מין מדינה תהיה? האם זו תהיה קוסטה ריקה או איראן? מבחינתי כל עוד אני ראש הממשלה השליטה הביטחונית של ישראל תהיה מלאה ממערב לירדן".
רה"מ סיפר כי במהלך הפגישה עם טראמפ אמר יועצו של הנשיא האמריקאי לענייני המזרח התיכון ג'ראד קושנר כי "כל אחד מפרש את מושג המדינה אחרת". נתניהו הוסיף כי ישראל ממשיכה לקיים מגעים עם הפלסטינים וקשרים בנושא הביטחוני. בתשובה למדוע ישראל אינה יוזמת מהלך מדיני אמר נתניהו כי "אבסורד לחשוב שאם ארה"ב מכינה תוכנית אז אנחנו נעקוף את המהלך. זה לא אומר שאין לנו מגעים עם הפלסטינים". 
 
באשר למצב בעזה הוסיף ראש הממשלה כי "נוצרו שני בולענים, העובדה שהמצב הכלכלי בעזה וגם ברשות קשה מאוד בגלל שהאמריקאים הפסיקו את הסיוע הכספי שלהם לאונר"א ולמיזמים אחרים ומצד שני הרשות הפלסטינית אינה מעבירה את הכספים והמשכורות לעזה". "אני לא נותר אדיש", הדגיש נתניהו, "אנו לא אומרים שאין מה לעשות. אנו מקיימים מגעים עם אבו מאזן וגם עם המצרים". בכל מקרה ציין רה"מ כי הוא בעד שיועברו כספים לפתור את המצוקה "אך רצוי מאוד שהכספים יועברו דרך הרשות הפלסטינית".
 
גורם מדיני בפמליית רה"מ הגיב לפרסום כאילו הנשיא פוטין דחה את הצעתו של רה"מ להיפגש עמו בעקבות תקרית הפלת המטוס הרוסי. אותו גורם ציין ש"פוטין לא דחה את הפגישה, הנושא הועלה בשיחת רה"מ עמו ופוטין לא דחה את האפשרות והשאיר את זה פתוח". הגורם הוסיף כי "כרגע ברוסיה מתקיימות הלוויות אנשי הצוות ולכן האווירה אינה נוחה לפגישה כזו, אך העריך כי בסופו של דבר רה"מ ייפגש עם נשיא רוסיה".