החרפה נוספת במשבר בתאטרון הבימה:  בצעד תקדימי, הבנקים לא כיבדו המחאות שחילק התאטרון הלאומי והספקים התבקשו לא להפקיד צ'קים חסרי כיסוי שכבר ניתנו לחודש ספטמבר, כך דווח הערב (רביעי) בחדשות עשר. הספקים שעובדים עם התאטרון נדהמו בחודש שעבר לגלות שהצ'קים שקיבלו פשוט לא כובדו על ידי בנק לאומי, שם מתנהל תזרים ההמחאות של התאטרון.

תאטרון הבימה אינו מוסד מוסד פרטי אלא מוסד נתמך על ידי הממשלה, שנחשב לאחד מסמלי התרבות  בישראל. בספטמבר אותם ספקים, כולל במאים, תפאורנים וחברות חיצוניות התבקשו לא להפקיד את הצ'קים שניתנו להם מחשש שיתגלו כחסרי כיסוי. לפי הדיווח, אותם סכומים כבר ממילא עוכבו במשך חודשים ארוכים, לפעמים במשך חצי שנה. 

הסיבה למשבר היא עיכוב בהעברת סיוע חירום בסך מיליוני שקלים ממשרדי הממשלה לתאטרון, כחלק מהסכם שהושג לאחרונה של מכירת מניות המדינה לעיריית תל אביב. מתאטרון הבימה נמסר בתגובה: "מדובר במספר תקלות נקודתיות שנבעו מעיכוב תזרים המזומנים בתקופת החגים, והעניין ייפתר בימים הקרובים. בשנה הבאה תוסר סוף-סוף גיבנת החובות ההיסטוריים שמעיקה על התאטרון, שכן באופן שוטף מדובר בארגון רווחי המתנהל כנדרש מגוף ציבורי".