בעקבות מותו של הנער בן ה-17, ארי נשר, בנו של הקולנוען אבי נשר, היום (חמישי) הודיעה המשטרה כי היא משנה את סעיף העבירה כנגד הנהג הפוגע, הכדורגלן יצחק אספה, החשוד בתאונת הפגע וברח. כעת, לאחר השינוי שביצעה המשטרה, אספה חשוד בעבירה של הריגה, ולא רק בהפקרה ואי מתן סיוע לפצוע.



גורמים במשטרה מציינים כי לאור העובדה שאספה שותק בחקירתו, ולא משתף פעולה עם החוקרים, התנהגותו מקשה על התקדמות החקירה ולכן ככל שיידרש, היא תבקש להאריך את מעצרו גם בתום התקופה הקרובה. הדברים אמורים לאור החמרת התוצאה והאסון שנקבע עם מותו של הנער. כזכור, אמש האריך בית המשפט את מעצרו של אספה בחמישה ימים נוספים. 



"ברגע אחד, עולמנו חרב עלינו"



מיד עם פטירתו של הנער, הפיצה המשפחה הודעה בה תיארה את כאבה. בהודעה נכתב כי "רגע לפני שהלך מאתנו, חגג ארי שלנו יום הולדת 17. אף ילד בעולם לא צריך להסתלק ממנו בגיל 17. ארי שלנו לא היה רק ילד יפה תואר, הוא היה ילד מוכשר, סקרן, שנון וכל כך שמח. הוא היה קולנוען צעיר ומוכשר ותמיד ניסה לעזור לכל מי שהיה זקוק לו. הוא חלם להיות פרמדיק בצבא, ובשנה האחרונה התנדב מדי שבוע במד"א. מגיל צעיר ארי עורר בכל מי שסבב אותו את הרצון לחיות ולשמוח וליטול חלק בדבר הנפלא הזה, שנקרא חיים".



זירת התאונה בתל אביב. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



"ארי שלנו נפגע בתאונת דרכים קשה. ברגע אחד, עולמנו חרב עלינו. כנגד כל הסיכויים, נלחמנו איתו על חייו עד לרגע האחרון. משאפסה התקווה, החלטנו לתרום את איבריו של ארי בתקווה שיצילו את חייהם של אחרים. ברגעיו האחרונים ארי שלנו היה מוקף במשפחתו ובחבריו הרבים והאוהבים, שבאו לחגוג לו יום הולדת 17", נכתב עוד בהודעה שמסרה המשפחה. הלוויתו של ארי תיערך ביום ראשון הקרוב בשעה 12:00 במושב אודים שבשרון.



מועדון הספורט אשדוד, אליו משתייך הנהג הפוגע יצחק אספה, מסר היום בתגובה כי "המועדון מביע צער עמוק וזעזוע ממות הנער ארי נשר יהי זכרו ברוך. המועדון שולח את תנחומיו העמוקים והכנים ביותר למשפחתו של ארי. על רקע המקרה המחריד, ובצעד שאינו משתמע לשתי פנים, האקדמיה של מועדון ספורט אשדוד תפעל להחדרת תכנים חינוכיים, תגביר את המודעות לכלל השחקנים בכל הקשור לתרבות הנהיגה בישראל וחינוך תעבורתי וערכי". 

כזכור, נשר וצעיר נוסף בן גילו, שנפגע באורח קל, נפגעו מרכב בעת שרכבו על אופניים חשמליים בשדרות רוקח בתל אביב. הנהג ברכב הפוגע, הכדורגלן יצחק אספה, נמלט מהמקום לאחר הפגיעה, כאשר בדמו נמצא לפי החשד כמות אלכוהול החורגת מזו המותרת בחוק. נציג בית המשפט ציין במהלך הדיונים כי בנוסף לכך שאספה נהג כאשר בדמו אלכוהול, הוא הפקיר את הפצועים במקום ולא הגיש להם סיוע, ואף לא הביע חרטה כלל בשום שלב של החקירה על המקרה.