היוצר והזמר מוטי טקה פרץ לחיינו לפני כשנה וחצי עם הלהיט "בלבלה", שהכתיר אותו להבטחה החדשה בשמי המוזיקה הים תיכונית והפופ העכשווי. אחר כן באו הלהיטים "בום בום", "בא לי לרקוד" ו"מה לי ולך", שמיקמו אותו כאחד מכוכבי הנוער הפופולאריים כיום. הוא השיק את אלבום הבכורה שלו "בלבלה", במופע מיוחד ב"האנגר 11" בתל אביב.
המופע נפתח בסרטון המלווה בקריינותו של טקה על כמיהתו להיות זמר ועל חלומו שהתגשם. בעודו מקריין, שלל רקדנים ורקדניות (ילדים ובוגרים) חיממו והלהיבו את האווירה בקצב והקדימו את בואו. 

טקה בחר להתחיל את הערב עם הבלדה השרמנטית- "חשבתי שניפגש בקרוב". האווירה החלה להתחמם עם בלדת הפופ "אוהבת אותי" ואז הגיע ה"חפלה טיים": בזה אחר זה בוצעו בשרשרת מיטב השירים המרימים של טקה: "בא לי לרקוד", "שמפניה", "בום בום" ואחת מאטרקציות הערב הייתה מחרוזת "הופה" ("שמחה גדולה הלילה", "הלילה לא", "הופה", "קרמלה", "וואי לי", "חגיגה בישראל", "מהפכה של שמחה" ו"עושה מה שבא לו").
לאורך כל ההופעה דאג טקה לשמור על וייב מעורבב בין שירים שקטים לבין שירים מקפיצים בצורה פדנטית ובמינון מדוקדק שלא הותירה את הקהל ברגעי שעמום או המתנה לשיר הבא. אורך כל הערב הודה טקה לא מעט פעמים לבורא עולם ודאג להודות לקהל ולשמור על אינטראקציה נהדרת איתו.
בין השירים הבולטים במופע ששבו את אוזניי: "כמה רע לי", "בלבלה" שבוצע באמצע המופע והרים את ה"האנגר", "רק בזיכרונות" וביצוע קאבר יפהפה ונוגע ל"אמא אם הייתי" של חנן בן ארי.
במופע היו שזורות גם כמה הפתעות בהן ביצוע משותף של טקה עם צמד הפופ קטריקס ודורון ביטון ל"מה לי ולך" המשותף שלהם (השניים ביצעו לבדם גם את להיטם הדי נוסטלגי כבר- "חופשייה" שכיכב השבוע בתכנית "היחידה 3") וביצוע דואט מפתיע של טקה עם הזמרת שרית אביטן (רגע לפני שתשתתף ב"The Four ישראל" בתחילת החודש הבא) לשירו "קשר רציני".  לבדה ביצעה אביטן את שירה החדש (יחסית) – "לילה בחדרי".
שיא הערב הייתה הצעת נישואין באמצע ההופעה כשטקה העלה את חברו הטוב לבמה וזה קד קידה והציע לבחירת ליבו להינשא לו. 

כמו כן, בעודו מגובה בסוללת נגנים מצוינת (עשרה נגנים: מתופים, קלידים וגיטרות ועד סקשיין חצוצרות), טקה התקשה להסתיר את ההתרגשות מהערב הגדול שלו אך כל זה לא מנע ממנו לרקוד ולקפץ עם הקהל כלא פחות מסוללת "אנרג'ייזר", למלא את הערב באנרגיות גדושות בכריזמה,  לספק את הסחורה כראוי ולשרת היטב את המטרה שלשמה הגיע אותו הערב: לעשות שמח!