מכה לרון חולדאי לקראת הבחירות לראשות עיריית תל אביב: חן אריאלי, יו"ר האגודה למען הלהט"ב, הצטרפה לרשימתו של אסף זמיר ותתפוס את המקום השלישי ברשימתו. לצורך ההתמודדות היא יצאה לנסצרות מתפקידה כיו"ר האגודה למען הלהט"ב. אריאלי, 42, תושבת יפו, מכהנת מאז 2015 כיושבת ראש האגודה למען הלהט"ב ועמדה בראש המאבק הקהילתי בקיץ האחרון שבשיאו שבתו למעלה מ-50 אלף עובדים במאות מהחברות הגדולות במשק והפגינו למעלה מ-100 אלף איש בכיכר רבין.



מי שעומד מאחורי המהלך הוא חבר המועצה ומחזיק תיק הגאווה בעירייה, יניב ויצמן, שמאמין כי צרופה של אריאלי לרשימה הוא חשוב ומשמעותי ויחזק את הקול הלהטבי בעירייה. ויצמן שמכהן כיו"ר איגי יחד עם אריאלי שמכהנת כיו"ר האגודה למען הלהט"ב הם כוח חזק שנותן רוח גבית לקידום הנושאים החשובים לקהילה. ויצמן פינה את מקומו כדי לאפשר לאריאלי להשתלב במקום בכיר ברשימה והוא ישובץ במקום הרביעי.



עבור חולדאי מדובר בבשורה לא פשוטה, בעיקר משום שבתקופתו כראש עירייה, תל אביב מיתגה את עצמה כעיר ידידותית מאוד לקהילת הלהט"ב, בעיקר לאחר הקיץ האחרון, בו אירחה העיר את ההפגנה הגדולה של הקהילה בשל חוק הפונדקאות.



חן אריאלי: "התלבטתי עד הרגע האחרון אם להתמודד ברשימה למועצת העיר או להסתפק בתמיכה מבחוץ והגעתי למסקנה שלאף אחד מאיתנו אין זכות לשבת מהצד ברגעים כל כך משמעותיים לעיר ולמדינה. זה הזמן להוביל שינוי וזה התפקיד שלנו להוביל אותו. אסף זמיר הוא המנהיג של הדור הבא במחנה הדמוקרטי-חילוני בתל אביב ובישראל ורוב העיר תחת הנהגתו הפכה בעשר השנים האחרונות לבית הפוליטי המרכזי של הקהילה הלהט"בית. אני מאמינה שהייצוג הלהט"בי בשלטון המקומי יכפיל את עצמו בבחירות הקרובות, בין היתר בזכות מהלך יזום שהובלנו באגודה, ואני גאה להיות אחת מנבחרי הציבור הבאים של הקהילה".



חבר סיעת 'רוב העיר', יניב וייצמן: "אני מאמין ביצירת שינוי מבפנים. זו הסיבה שהגעתי לעייריה לפני עשור, להשמיע את קולה של הקהילה וזה הוכיח את עצמו בעשייה האינטנסיבית שהובלנו בעיר. אני מאמין שזו הדרך להוביל את השינוי ולכן חשבתי שיהיה נכון לפנות את מקומי לטובת נציגות נשית בקהילה. אני מתרגש מצירופה של חן אריאלי לסיעה. זה חיזוק משמעותי לקהילה ול'רוב העיר'. אני כבר מדמיין וחולם מה חן ואני נוכל לעשות יחד".



המועמד לראשות העיר, אסף זמיר: "אנחנו בונים נבחרת שתנהיג את העיר תל אביב יפו בשנים הקרובות על כל אתגריה ומורכבויותיה. חן היא מנהיגה אמיצה שמובילה בשנים האחרונות מאבקים מהגדולים שהיו במדינת ישראל וזו זכות אדירה להציג אותה כשותפה לדרך ובקרוב חברת מועצת עיר יחד עם יניב ויצמן, חברי ושותפי בעשור האחרון שמדגים שוב את רמת המחויבות שלו לקהילה הלהט"בית ולייצוג מגדרי שווה בה".