השחקנית הישראלית גל גדות הופיעה הלילה (שני) לראשונה בפרק פתיחת העונה של סדרת האנימציה "משפחת סימפסון". כוכבת הסרט "וונדר-וומן" תרמה את קולה לתוכנית הוותיקה, וגילמה את דמותה שלה בפרק החדש "בארט לא מת". 
בפרק, גדות מגיעה לעבור אודישן לגלם את דמותה של ליסה סימפסון, עבור סרט אותו מפיקים הומר ונד פלנדרס על חוויה "רוחנית" כביכול שעבר בארט לאחר שכמעט נהרג בנפילה. פלנדרס אומר לגדות כי היא קיבלה את התפקיד עוד לפני שהיא בכלל קראה את הסצינה. 
הומר, לעומת זאת, אומר לשחקנית כי הוא אהב את תפקידה בסרט "מהיר ועצבני", אך כי אינו בטוח במה עוד היא שיחקה. כשגדות שואלת את הומר אם הוא צפה ב"וונדר-וומן", הוא עונה כי הוא "נרדם" בכל פעם שהוא רואה את הלוגו של סרטי DC, שהפיקו את הסרט. 


מאוחר יותר בפרק, דמותה של גדות מופיעה מחופשת לליסה בסרט, שנקרא "בארט לא מת". לפני השידור, השחקנית הישראלית שיתפה בחשבון הטוויטר שלה את דמותה כליסה בסדרה, וכתבה: "המשפחה הזאת הייתה חלק ענק מילדותי, ועכשיו זה כל-כך מגניב שאני יכולה להיות חלק מפתיחת עונה 30 של משפחת סימפסון". טרם נמסר מגדות או מרשת פוקס, בה משודרת "משפחת סימפסון", אם היא צפויה להופיע בפרקים נוספים של הסדרה.