שר בכיר בקוריאה הדרומית אמר הבוקר (שלישי) כי לקוריאה הצפונית יש ארסנל גרעיני הכולל בין 20 ל-60 פצצות גרעיניות. הצהרתו של השר, צ'ו מיונג-גיאון, בנושא, היא ההתייחסות הפומבית הראשונה של סיאול לכך. צ'ו הדגיש כי למרות המידע החדש, שהגיע מרשויות המודיעין המקומיות, בסיאול לא יקבלו גרעין צפון קוריאני, וטען כי המאמצים לעצור את תוכנית הגרעין של פיונגיאנג יימשכו. 

מזכיר המדינה האמריקאי, מייק פומפאו
ניסוי בטיל בליסטי של קוריאה הצפונית
, צפוי לנסוע בקרוב למדינה המסוגרת בניסיון להחיות את המשא ומתן בין המדינות, ולקבוע את התאריך לפסגה השנייה בין דונלד טראמפ לקים ג'ונג און.   

לאחרונה הודיע פומפאו כי המשא ומתן לפירוז קוריאה הצפונית מנשק גרעיני יסתיים עד ינואר 2021. לדבריו, הוא הזמין את מקבילו מפיונגיאנג לפגוש אותו ניו יורק ואת הנציגים מו"מ להיפגש בווינה בהקדם האפשרי. 

אתמול שתי הקוריאות החלו לפרק מוקשים לאורך הגבול בין שתי המדינות. ממשרד ההגנה הדרום קוריאני נמסר כי שני הצדדים הסכימו לפרק חלק מהמוקשים ליד הכפר פאנמונג'ון לאורך הגבול. מהנדסים צבאיים צפויים להשלים את המשימה תוך כ-20 ימים.  
שלושה ימים לפני כן הצהיר שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, כי הפסגה שקיים עם טראמפ בחודש יוני האחרון בסינגפור סיפקה יציבות גיאו-פוליטית וכי הוא מצפה להתקדמות נוספת. קים החל בשיחות עם נשיא קוריאה הדרומית, מון ג'יאה אין, בפיונגיאנג, והודה לו על תרומתו לקיום "הפסגה ההיסטורית" עם טראמפ בסינגפור.