נשיא הקונגרס היהודי העולמי, השגריר רונלד ס. לאודר מצטרף לתנועת "אפס אפליה", בהנהגתה של הגברת הראשונה של פנמה לורנה קסטיליו דה וורלה, המשמשת כשגרירה של UNAIDS (ארגון האו"ם למלחמה באיידס) באמריקה הלטינית. תנועת "אפס אפליה" חרטה על דגלה להילחם באפליה ובגזענות ולקדם את זכויות היסוד של בני אדם לחירות, כבוד הדדי וצדק חברתי. 

"הגברת הראשונה של פנמה לורנה קסטיליו דה וורלה, אשת הנשיא, הקימה את הארגון, נלחמת למען זכויות ילדים, ומעודדת את החברה להצטרף לתנועה 'אפס אפליה'" אמר השגריר רונלד ס. לאודר. "זה מעשה הומני מהמעלה הראשונה. אני תומך בה ומצפה לשיתוף פעולה רב שנים, בייחוד בפרס ה- JCS International Young Creatives (פרס היוצרים הצעירים המוענק מידי שנה על ידי JCSI והאקדמיה הבינלאומית לטלוויזיה), אשר אני גאה להיות חלק ממנו ולתת לו חסות".



לאודר, נשיא הקונגרס היהודי העולמי כבר למעלה מעשור, משמש גם כ"שגריר של שלום" בארגון [UNWFPA] נשים למען שלום של האו"ם. הגברת הראשונה וורלה זכתה בפרס מנהיגות יוקרתי שהעניק לה ה - UNWFPA השנה ביום האישה הבינלאומי בנוכחות שגרירת ארצות הברית לאו״ם הגברת ניקי היילי ושגרירים נוספים. לאודר הצטרף לתנועת "אפס אפליה" של הגברת קסטיליו דה וורלה לאחר שהתוודע למאמצים הכבירים שלה לקידום זכויות אדם.



רונד לאודר וציפי לבני. צילום: נעה גרייבסקי
רונד לאודר וציפי לבני. צילום: נעה גרייבסקי



תנועת "אפס אפליה" צועדת יד ביד עם הקריאה ההיסטורית של פנמה לקידום השיח הציבורי, הסכמה לשלום וזכויות אדם. במהלך ארוחת ערב חגיגית השבוע בניו יורק, במוזיאון ה - Neue Galerie במסגרת אירועי העצרת הכללית של האו"ם, למד לאודר על המאמצים של ארגון Laureados y Líderes Por Los Niños, ארגון שמטרתו הגנה מלאה על זכויות האדם של ילדים בעולם בו חברים זוכי פרס נובל לשלום ומנהיגים בעולם.



עוד נכחו באירוע, חברי ההנהגה של האקדמיה הבינלאומית לטלוויזיה מר ברוס פייזנר, נשיא ויושב ראש האקדמיה והגברת קמיל-בידרמן רויזן, כמו כן גם חברת מועצת המנהלים של האקדמיה ונשיאת JCS International הגברת מיכל גרייבסקי, אשר השיקה את פרס היוצרים הצעירים של JCS International בשיתוף פעולה עם האקדמיה הבינלאומית. נושא הפרס לשנת 2018 הינו "צועדים למען השלום". כמו כן נכחה באירוע ראשת האופוזיציה, חברת הכנסת ציפי לבני.