טיול משפחתי, שכלל בתוכו אלימות פיזית והשפלה פומבית אמנם לא הביאו למעצר, אך בהחלט שינו את מהלך חייהם של זוג, בעל ואישה, לאחר מריבה קשה בין השניים. בני הזוג נישאו לפני 14 שנים ולהם שלושה ילדים. האישה, מדריכת טיולים מקצועית, אירגנה טיול משפחתי אליו צירפה גם את אחיו של בעלה רעייתו ושני ילדיהם.



מכתב התביעה שהגישה באמצעות עורכי הדין שרין וגדלי סולן עולה סיפור קשה. האישה היא שאירגנה את הטיול בקפידה. הדבר הזה עורר לא מעט ביקורת מצד גיסה, אחיו של בעלה, מה שגרם לאישה ולבעלה להתווכח ביניהם לא מעט במהלך הטיול בנוכחות הילדים. הגיס נהג להטיח באישה דברים קשים כמו: "את יודעת הכל.... אבל תראי לאן את לוקחת אותנו".



מעדותה עולה בין היתר כי בשלב מסוים יצאו שתי המשפחות לביקור במגדל אייפל. ביקור שלא תוכנן מראש. בהמתנה למגדל ציינה האישה כי ניתן היה להזמין כרטיסים בתוך המקוצר ולא להמתין בתור הארוך. כאן התפתח ויכוח כשכולם עומדים בתוך התור ובעיצומו הבעל סטר לאשתו בעוצמה עד כי היא התמוטטה לכמה שניות והוטחה ארצה. בשיאו של האירוע הגיס עוד הוסיף: "הגיע לה. היא רק הורסת את הטיול".

עו"ד סולן מציינת בתביעה כי "בשלב הזה במקום שהבעל יתנצל הוא הצטרף לאחיו - ויחד בקולו קולות הטיחו באישה דברים קשים כשהם עוזבים את המקום". אחרי האירוע הזה כמובן שתי המשפחות נפרדו וכל אחת המשיכה את הטיול לבדה. "אלימות מילולית ופיזית הן דבר שאסור להסכים לו", טוענת האישה באמצעות עוה"ד סולן, "אני רוצה שבעלי יישא באחריות, ייפרד ממני וממחצית הרכוש שלו". הבעל טוען להגנתו כי "האירוע היה ברגע שבו איבדתי את שלוותי בגלל הלחץ וההמתנה".

"אסור לקבל אלימות פיזית במשפחה": עו"ד שרין סולן