שר החוץ הבריטי ג'רמי האנט האשים הלילה (חמישי) את המודיעין הרוסי בביצוע מספר מתקפות סייבר, שנועדו ליצור בלבול ובלאגן בדמוקרטיות מערביות. הוא ציין כי ההשפעה באה לידי ביטוי במספר תחומים כמו ספורט ותחבורה, וכן האשים את הרוסים במעורבות בבחירות לנשיאות ארצות הברית בשנת 2016. ההצהרה התבססה על מסמכים של מרכז הסייבר הבריטי, שהציג את המודיעין הרוסי GRU כאחראים למתקפות סייבר שונות, כמו המתקפה שזכתה לשם bad rabbit וכן הפריצה למחשבי הסוכנות למניעת סמים בספורט ולמחשבי המפלגה הדמוקרטית. כמו כן, הוצג הקשר בין ההאקרים לקרמלין.

השר הבריטי הוסיף: "מעשי המודיעין הרוסי הם פזיזים וחסרי הבחנה. הן מנסים לערער ולהתערב במערכות בחירות במדינות אחרות". האנט אמר כי "המסר שלנו, יחד עם בעלי בריתנו, נחשוף ונגיד לכל הניסיונות הרוסים לערער את היציבות הבינלאומית. אנחנו סבורים כי המודיעין הרוסי אחראי למתקפות הללו". דוגמאות נוספות לפעולות היו גם פגיעה בשירותי המטרו בקייב, פעילות שדה התעופה באודסה, וכן בבנק המרכזי ברוסיה ובשתי חברות מדיה רוסיות נוספות. 
האנט ציין כי מהמסמכים עולה שהמודיעין הרוסי, וכך למעשה הקרמלין, קשורים למספר קבוצות האקרים שהיו מעורבות במתקפות שונות, בהן: APT 28, Fancy Bear ו- Sofacy. "דפוס ההתנהגות הזה מדגים את רצונם לפעול ללא התחשבות במשפט הבינלאומי, או בנורמות שונות, ולעשות זאת תוך שהם חשים כי הם פטורים מעונשים", הסביר. 

על פי חלק מהדיווחים, גורמים רשמיים ברוסיה הגיבו להצהרה הבריטית בביטול זמן קצר אחרי פירסומה, והכחישו בתוקף את ההאשמות שהופנו במהלכה.
כזכור, הבריטים האשימו במרץ האחרון את ה-GRU בכך שהם מעורבים בהרעלתו של המרגל לשעבר סרגיי סקריפל. כמו כן, האמריקאים האשימו באופן רשמי את קציני הארגון ואת מנהיגו בהתערבות בבחירות ובמתקפות סייבר. הרוסים הואשמו במתקפת הסייבר notpetya שפגעה באוקראינה ביוני 2017. לדברי מחלקת המדינה האמריקאית, המתקפה נחשבת לקשה והיקרה ביותר בהיסטוריה. היא השפיעה על אוקראינה בעיקר וכן על מיליוני מחשבים ברחבי העולם.