הארי פוטר הוא כבר מזמן לא רק ספר אלא עולם קוסמים שלם מלא בכשפים ומסתורין. בזכותו, ג'יי קיי רולינג הייתה לסופרת הראשונה בהיסטוריה שהפכה למיליארדרית בזכות הספרים שכתבה.



הקסם של רולינג אינו מסתכם בספרים בלבד אלא כולל גם סאגת סרטים שוברי קופות ורשימה ארוכה של משחקי וידאו שזכורים למעריצי הסדרה בשנות ה-2000.



כעת, במקביל לסרטי קולנוע החדשים פרי יצירתה של רולינג, דלף לרשת סרטון שמבשר על בואו של משחק חדש. בניגוד לקודמיו, הוא אינו מלווה את סדרת הסרטים המצליחה אלא מתמקד בעולם הקוסמים עצמו.





הסרטון חשף את מה שמסתמן להיות משחק תפקידים ברשת (RPG) שמציג גרפיקה מרשימה במיוחד בין כותלי טירת הוגוורטס המוכרת. על פי הסרטון, השחקן יגלם את דמותו של תלמיד בית הספר (בעיצוב מותאם אישית) ויסתובב בעולם הפתוח של רולינג בין אם במסדרונות, בחדר האוכל, חדר המדרגות המפורסם, היערות. במקביל הוצגו כמה מהקסמים המוכרים לנו מסדרת הסרטים והספרים, ביניהם 'לומוס', 'רפארו' ועוד.



בעקבות ההדלפה, תעשיית המשחקים נאלצה לאשר את הפרויקט החדש. עם זאת, עדיין לא ידוע איזו חברה אחראית עליו. על פי השמועות שמו של המשחק יקרא: Harry Potter: Magic Awakened.”(ובעברית: הארי פוטר הקסם מתעורר).





לא דומה למשחק בסמארטפון


רק לפני כמה חודשים יצא משחק רשת נוסף של עולם הקוסמים על גבי הטלפונים החכמים והטאבלטים אך כגודל הציפיות כך גודל האכזבה. הסרטון שדלף השבוע עושה רושם שמדובר הפעם בסיפור אחר לגמרי ולפי הגרפיקה המרשימה שהוצגה בו נראה שעומדת מאחורי המשחק מחשבה והשקעה רבה. על פי הערכות ברשת המשחק יהיה ללהיט החם הבא בעולם הגיימינג.