אם אתם במקרה מתכננים לעבור דירה, מומלץ לבדוק קודם את השכנים הפוטנציאלים שלכם. אם לא תעשו זאת, אתם עלולים למצוא את עצמכם מתגוררים ליד אנשים מפוקפקים למדי, שיום אחד עוד עלולים לתקוף אתכם עם גרזן. זה אולי נשמע כמו תרחיש מסרט אימה, אבל זה בדיוק מה שעשה השבוע גבר מנאשוויל, טנסי, כשחשב שהכלב של השכן אכל את אחת התרנגולות שלו.



בנו של השכן שנכח במקום סיפר כי גארט אנקני, בן ה-54, ירה לעבר אביו עם רובה, כשהוא מאשים אותו שוב ושוב בכך שכלבו הרג או אכל לו תרנגולת. לאחר מכן הוא הלך לביתו להביא גרזן, ותקף באמצעותו את השכן מחוץ לביתו. בנו ואדם נוסף מיהרו אליהם וניסו לתפוס את אנקני, שבתגובה ניסה לברוח והפיל תוך כדי אישה, אך לבסוף נתפס על ידי השניים, כשהם הצמידו אותו לרצפה וחיכו למשטרה.



על פי דיווח של Tennessean reported, אנקני נעצר באשמת תקיפה בנסיבות מחמירות באמצעות כלי נשק מסוכן. השכן פונה לבית החולים עם חתכים רבים בשתי זרועותיו, ושוחרר ביום המחרת. בשלב זה, מצבן של התרנגולות לא ידוע, ולא ברור אם הכלב אכן הרג אחת מהן.



לפי משטרת מטרו-נאשוויל, זו לא הפעם הראשונה שאנקני הסתבך עם החוק, והוא נעצר כבר עשרות פעמים על עבירות שונות במהלך 20 השנים האחרונות. נכון לעכשיו, אנקני שוחחרר בערבות של 6,000 דולרים, והוא ממתין לזימון הראשון שלו לבית המשפט.