מבאס ככל שזה יהיה, מאז שחר האנושות אנשים בגדו בבני הזוג שלהם - זה משהו שהיה מאז ומתמיד ולא נראה שהוא עומד להשתנות בקרוב. יחד עם זאת, לא בכל יום שומעים על מישהו שהחליט להפר אמונים דווקא עם בן משפחה של בן הזוג, וזו כנראה הבגידה הכי מוזרה ומטרידה שאפשר להעלות על הדעת. אירוע מהסוג הזה אירע לאחרונה בבריטניה, במהלכו אישה נשואה חשפה שהיא שכבה עם אבא של בעלה מתוך רחמים.


האישה, שביקשה להישאר בעילום שם, סיפרה שהיא ובעלה בן, שניהם בשנות ה-30 לחייהם, נשואים כבר חמש שנים ויש להם בת. הנישואים שלהם היו מאושרים ומושלמים, אך יום אחד הכל השתנה כשאמא של בן נפטרה והוא הזמין את אביו פיל לגור איתם, עד שירגיש חזק מספיק לחזור לחיות לבדו. היא מודה שבהתחלה נהנתה מחברתו של פיל ושמחה שהוא גר אצלם כיוון שהייתה בודדה. "במהלך היום כשבן היה בעבודה ואני נשארתי לבד עם הילדה שלנו, פיל אירח לי חברה ועזר לי עם המטלות השונות ושיחק איתה", כתבה האישה באתר Kidspot.

"זה היה נפלא לראות את פניו מוארות כששיחק איתה והייתי בטוחה שהשהות שלו איתנו מועילה". הבעיה הייתה שהקשר שלהם הפך הדוק מידי, ובדיוק בתקופה זו בן נסע במסגרת העבודה למשך כמה ימים: "פיל אני התקרבנו זו לזה כי בילינו הרבה זמן יחד. יום אחד נשארנו ערים עד מאוחר ושתינו יותר מדי. אני יודעת שזה לא תירוץ, אבל שתיתי הרבה וויסקי והרגשתי רגועה ונטולת עכבות".
 
שכבה עם אבא של בעלה  כשהוא היה מחוץ לבית בנסיעת עבודה. אילוסטרציה: אינגאימג
שכבה עם אבא של בעלה כשהוא היה מחוץ לבית בנסיעת עבודה. אילוסטרציה: אינגאימג

  

לדבריה, באותו לילה פיל היה מדוכדך מהרגיל, מה שהוביל לכך ששכבה איתו כי ריחמה עליו. "הוא היה מאוד עצוב, וכשחיבקתי אותו העניינים החלו להתחמם. לפני שהבנתי מה קורה, הוא נישק אותי, התפשטנו במהירות ועשינו סקס על שולחן המטבח", סיפרה. "זה היה מהיר ואחרי זה שנינו הלכנו ישר לחדרי השינה הנפרדים שלנו". ביום המחרת, היא הסבירה לפיל שמה שהם עשו היה טעות ושזה לא יקרה שוב.

אומנם הוא אמר שהוא מקבל את זה, אבל נראה שמאז שהיא אמרה לו את זה הוא החליט לנקום בה. "הוא תופס אותי בישבן או ביד כשהוא חושב שבעלי לא מסתכל. אני רק מסתכלת עליו אבל אני לא אומרת כלום כי אני פוחדת שהוא יגלה לבעלי מה עשינו". לדבריה, "הוא היה אמור להישאר איתנו חודש, אבל בינתיים הוא אצלנו כבר שלושה חודשים ולא נראה שהוא מתכוון לעזוב בקרוב. נראה שזה העונש שלי ושאני הולכת להיענש כך במשך זמן רב, וזה מגיע לי".