איריס, אמו של זיו חג'בי שנרצח בפיגוע הירי בשומרון סיפרה הערב (ראשון) על בנה בראיון בגלי צה"ל. "זיו היה מלאך, נשמה טובה. הוא הלך ללמוד ראיית חשבון ורצה לקדם את עצמו בחיים", שיתפה, "הוא היה אח מדהים לארבעת אחיו ואבא מדהים לילדים שלו. הם היו מטורפים עליו, הוא פשוט היה מדהים". היא הוסיפה: "ראיתי אותו אתמול והרגשתי לא טוב, הם הגיעו וזה היה כמו מסר, שהוא רצה לבוא ולהיות איתנו".
לדבריה, במהלך הביקור הם דיברו על חייו במושב. "כאילו אמר לי לכתוב את זה בקול רם", אמרה, "הוא הכיר אתמול את החברה של אחיו וסיפרנו על הילדות של כל הילדים". האם סיפרה על הבוקר האחרון: "הוא דיבר עם הבן שלו בבוקר ואמר לו שייצא מוקדם מהעבודה בברקן כדי לקנות לו משהו". 
היא סיפרה על החלטתם לתרום את איבריו: "אני ואחיו חתומים על כרטיס אדי, ואמרנו שאם אפשר להציל אנשים אחרים אז אנחנו מוכנים לעשות את זה, רק לא למשפחות של מחבלים". איריס ציינה כי "אנחנו מוכנים לעזור למי שרוצה לחיות טובים איתנו. אנחנו אנשים שתורמים כל החיים שלנו וחיים של אחרים חשובים לנו". האם סיכמה: "הילדים נמצאים איתנו, המשפחה מחבקת ורק זיו חסר".

רונן שבו חברו של זיו סיפר ב"כאן ב'" על חברו: "אנחנו מכירים למעלה מעשור, הוא היה איש משפחה משכמו ומעלה, חבר יקר שאהב לעזור ולייעץ". לדבריו, בעבודה ידעו שהוא רוצה לעזוב בגלל המרחק מהבית, אבל השאירו אותו כי אהבו אותו מאוד. "העליתי בפניו רעיון להוציא רישיון לנשק, כי זה אזור לא נעים, אבל הוא ממש לא פחד או התרגש. הוא אמר שהעובדים הערבים בסדר, כמו כולם", הוסיף, "כולם עצובים וקשה להם לעכל את זה. אני מקווה שכוחות הביטחון יתפסו אותו מהר".