על פי מחקרים רבים שנערכו בשנים האחרונות, סקס זה בריא וכדאי לעסוק בו בקביעות כדי ליהנות מיתרונותיו הרבים. אבל כמובן שתמיד יש מקרים יוצאי דופן, ומדי פעם קורה שסקס דווקא מזיק לאנשים והופך להיות קטלני עבורם. תוכל להעיד על כך אלמנה מקניה, שטוענת שבעלה מת פתאום בזמן שהשניים קיימו יחסי מין.



האישה האבלה סיפרה בחקירתה על הרגעים האחרונים בחייו של בעלה, ניקולס מוית'ו, ולאור אישומים של משפחתו התעקשה שהיא דוברת אמת. "הוא חזר הביתה וביקש שאכין לו תה, וחימם מים כדי להתקלח", הסבירה. "לפני שהוא נכנס למקלחת קיימנו יחסי מין בסלון, וכשהיינו באמצע פתאום הבנתי שהוא מת".



על פי חדשות SDE, משפחתו של מוית'ו חושדת שאשתו רצחה אותו ודרשה שהמשטרה תחקור את האישה ביסודיות. "אשתו התקשרה אליי יום אחד ואמרה לי שאחי נפטר. גופתו נמצאה בסלון עם מגבת שהסתירה את איבר מינו", סיפרה אחותו של המנוח, סוזן גאצ'רי. "לא השתכנעתי ממה שהיא אמרה לי". לדבריה, היא סיפרה לה ולמשפחתה גרסאות סותרות על מה שקרה באותו יום, על כן בני המשפחה מחכים בקוצר רוח לנתיחה שלאחר המוות. החקירה נמצאת בעיצומה.
 

שכבה עם בעלה ופתאום גילתה שהוא מת. אילוסטרציה: אינגאימג
שכבה עם בעלה ופתאום גילתה שהוא מת. אילוסטרציה: אינגאימג

 
האם אפשר למות מסקס?
 
הבשורות הרעות הן שזה בהחלט משהו שיכול לקרות, אבל רק אצל אנשים שסובלים מבעיות בריאותיות מסוימות - כגון סכרת, מחלות לב וכלי דם, עודף משקל וכן אנשים שמעשנים בקביעות. הסיכון עולה בעיקר כשמדובר בבני 50 ומעלה, כשהתרחישים הנפוצים ביותר שעלולים לקרות הם התקף לב, דום לב ושבץ מוחי.
 
יחד עם זאת, לא מדובר באירועים נפוצים במיוחד, והמקרים המדווחים של מוות כתוצאה מסקס הם מעטים ומגיעים לכדי אחוזים בודדים בלבד. כמו כן, גם מי שסובל ממחלות רקע יכול עדיין לקיים יחסי מין, אבל מתבקש להתייעץ בנושא עם רופא. שימוש בויאגרה אצל אנשים עם בעיות בריאות מגדיל גם הוא את הסיכוי למות בזמן הסקס, ולכן אינו מומלץ.