ראש לשכת עורכי הדין, עורך הדין אפי נוה, פרסם הבוקר (שני) פוסט אישי לציבור עורכי הדין בעמוד הפייסבוק שלו בו התייחס לחקירתו באזהרה במשטרה בתחילת השבוע, בקשר לפרשה הכרוכה לחייו הפרטיים. על פי החשד, עו"ד נוה ניסה לסייע לנוסעת להיכנס לישראל מבלי להציג את דרכונה. ככל הידוע, האישה ישראלית ולא הייתה מניעה חוקית שתיכנס לישראל.



נווה כתב כי "בפתח הדברים אני מבקש להודות למאות החברים ששלחו לי הודעות תמיכה בימים האחרונים. זה לא מובן מאליו וריגש אותי מאוד. מטבע הדברים בעוד החקירה תלויה ועומדת לא אוכל להתייחס לגופה. 
עם זאת, לאור מחול השדים שמתחולל סביבי בימים האחרונים, מצאתי לנכון להבהיר את המובן מאליו: אם תיק החקירה נגדי יהיה תלוי ועומד עד ה-23.11.18 - מועד הכינוס הבא של הוועדה לבחירת שופטים, מובן שלא אקח חלק בישיבה".

נווה המשיך ואמר כי "רבים מהפרסומים אודות חקירתי שגויים ושקריים, אולם בעת הזו ידיי כבולות ואיני יכול להגיב. זוהי שעתם היפה של הפרשנים ומוצצי הדם למיניהם. אני סמוך ובטוח שבתום התהליך יבוא תיק החקירה לסגירה ואז גם אפרוש בפניכם את הסיפור המלא שיגלה תמונה שונה בתכלית מזו המשתקפת בימים אלה בכלי התקשורת. נוה סיים את הפוסט כשכתב כי "אלה לא ימים קלים עבורי אך אני בטוח שבזכות תמיכתכם אעבור אותם מחוזק".