השחקן ליאור אשכנזי חוזר למסך הקטן בסדרה החדשה של "YES", "המנצח", בה הוא מגלם מנצח מוזיקלי מצליח שמתגורר בשיקגו ומחליט לעזוב הכל ולחזור לעיר הולדתו, פתח תקווה, שם הוא מנצח על מקהלת זמר קטנה במתנ"ס המקומי. באירוע ההשקה של הסדרה מצאנו את ליאור אשכנזי, שי אביבי, שירה האס ודודו באוכנר במצב רוח לא רע, כשהם מספרים לנו על מאחורי הקלעים ובעיקר על הזיופים הגדולים.

ליאור אשכנזי סיפר על הימים שבהם החליט לחשוב לכיוון אחר מאשר עולם המשחק וניסה לחיות את ה"חיים הפשוטים": "כשהייתי יותר צעיר, בימים אחרים, חשבתי ללמוד מחשבים, בשנות התשעים. כשזה התחיל להיות נורא 'אין', אפילו נרשמתי לאיזשהו קורס של איזו שפה שאני לא זוכר את שמה. אבל לא, לא, זה לא... זה משעמם".

שירה האס סיפרה על החוויה שהיתה בצילומים: "תדמיין קאסט לא מעט של אנשים, שיחד אחד בתוך השני כל הזמן, שרים שירים. זו סיטואציה מצחיקה.  דליק ווליניץ, שי אביבי, אפרת בן צור, נועה קולר, דולב מסיקה, זה צחוק של 24/7. וגם הרבה זיופים. על התפקיד שלה בסדרה סיפרה כי "אודי היא עיתונאית צעירה, שבאה לחבורת זמר לגלות מה הסיבה האמיתית של נוח, והיא מגלה שם באיזה מקום את התמימות שלה".

שי אביבי, שראה מיקרופון או שניים בחייו, נשאל על התפקיד שלו, אבל התייחס לפעם האחרונה שהוא שר עם 'ללדין' והטיל שוב את הפצצה: "כן, אני כל פעם שובר את המיתוס, וגורם לאכזבה. אני לא שר שם, אני רק עושה ליפסינג. אפילו לא שר שם קצת". על התפקיד עצמו אמר: "אני משחק את אשר, איש ערכי, יש לו מלא ערכים ואין לו רגל, הוא איבד אותה באחת המלחמות, והוא כמו מקל ישר כזה שנאלץ להתגמש ומשהו נסדק בו".