העיתונאית אושרת קוטלר הביעה הערב (שני) בשיחה עם 103FM תסכול עמוק מאי הוודאות בדבר גורל ערוץ עשר . "ברור לגמרי שלא רוצים שיהיה מיזוג", אמרה לבן כספית ורוני בר-און, "הישיבה היתה מעולה, בסוף כשנכנסנו והבהרנו, גם שכנענו את חברי המועצה שהיו שם. תוך כדי השיחה ביניהם הבנו שהם מבינים בדיוק את הבעיה, ולכן יפעלו שעה אחת קודם". לדבריה, כל יום שעובר, עולה לבעלי המניות של ערוץ עשר ושל רשת, מאות אלפי שקלים ביום.
"פתאום התעוררנו להודעה שגם חברי מועצת הרשות השנייה התפלאו לקרוא אותה. משהו לגמרי הפוך ממה שקבענו. זה נוגד את הפלורליזם. כאילו לא שמעו כלום", אמרה העיתונאית, "אנחנו מדברים על יו"ר הרשות, שמובילה את הקו הזה בניגוד למה שהיה בישיבה". היא הוסיפה: "מפתיע שהיא פוסלת את האיחוד הזה. אמרו שהיא תקיים שימוע, כדי שבינתיים מהקדנציות יועברו, כדי להציל את הזכיינים". 

היא ציינה כי "ההודעה על המיזוג העתידי הועברה כבר ביוני. הממונה על ההגבלים, שזה לא ממש גוף חפיפנקי כפי שמציגים אותו, רק השנה עשה עבודה יפה, הבין את המצוקה, הבין את הבעיה". קוטלר הסבירה: "יו"ר הרשות קיבלה את כל החומרים, חוץ מהחומרים הכלכליים, שזה לא קשור אליה, היא צריכה לדון בתכנים, ורוצה לזמן אליה את כולם אליה מחדש".
תני לנו קצת מאחורי הקלעים
"במילה אחת, זוועה. היום היה עוד כינוס של העובדים, זה המאבק השלישי או הרביעי שלנו. באמת, לעבוד בתנאים של אי ודאות, אמרתי להם אתמול - לא משנה מה תחליטו, רק תחליטו. ערוץ 10 לא מפיק כלום".
קוטלר שיתפה: "אני לא יודעת איך עובדים בחדשות עשר ומביאים שמונה אחוזי רייטינג, שזה יפה בעידן של אחרי הפיצול". היא סיכמה: "אי הוודאות הזאת, מהכתבים שלי, אחד בקושי הולך כי נתפס לו הגב, כי הוא לא ישן. יש לו שלושה ילדים, השני אושפז בבית חולים כי תקף אותו חיידק מסתורי. אי אפשר להתרכז בעבודה".