"ונום", סרט הקומיקס החדש של מארוול, יצא השבוע לאקרנים, ואמש הגעתי לבית קולנוע בתל אביב על מנת לצפות בו. לאחר שהוקרן גלגל של סרט אחר במשך מספר שניות, המקרין העלה את הסרט הנכון, בכיכובו של השחקן הנהדר טום הארדי. הארדי הוא אחד השחקנים החדשים והיותר מעניינים שצצו בהוליווד בשנים האחרונות. הוא כיכב בשלל סרטים בהם "מקס הזועם", "התחלה", "אגדת האחים קריי" ו"האיש שנולד מחדש".

השחקן הבריטי גם זכור מסרט קומיקס אחר, "עלייתו של האביר האפל", שם גילם את דמותו של אויבו של באטמן, הארכי-נבל ביין. ב"ונום", הארדי חוזר לעולם גיבורי העל אך בצד של הטובים, כשהוא מגלם את דמותו של אדי ברוק, עיתונאי חוקר שמקבל כוחות על.

ונום. צילום: פורום פילם
ונום. צילום: פורום פילם

הארדי מגלם בסרט את דמות הגיבור האמריקאי הטיפוסי, כזה שמצליח להגיב לכל סיטואציה בהומור. בכלל, ונום מרגיש כמו קומדיה ברוב חלקיו, פרט לכמה קטעים מטרידים על טפילים. השילוב של האפקטים המיוחדים הופכים אותו לסרט שיתקבל בשמחה אצל חובבי הז'אנר, שסוחף בהצלחה את הקהל לאחרונה עם סרטי ה"נוקמים", "אקס-מן" ורבים אחרים.

בעוד שהארדי מתאים ביותר לגלם את דמות של נבל קומיקס כדוגמת ביין, הוא עושה עבודה טובה בדמותו של ברוק, ושורות המחץ השנונות שלו לצד סצינות הפעולה הארוכות הופכות את ונום לחוויה מהנה. כעת נותר לנו רק לדמיין מי היה מנצח בקרב בין ונום לביין.