לא חסרים בעולם סיפורים על אנשים שנקמו באקסים שלהם, אבל מה שעשתה נטשה קיארה ג'וינר בת ה-32 מאמריקה הוא כנראה המוזר והאכזרי ביותר שבהם. ג'וינר הציתה את הבניין בו מתגורר האקס שלה בסוף החודש שעבר וגרמה ל-132 דייריו להפוך לחסרי בית, רק בגלל שכעסה עליו. היא התחילה בכך שהבעירה את הסדינים בדירתו באמצעות מצית ומשם האש התפשטה במהרה לכל הבניין.



מחלקת הכבאות במחוז ג'ורג' ג'ורג', מרילנד, דיווחו שלקח להם שעתיים לכבות את השריפה. המשימה הייתה קשה למדי בגלל שלא היו מספיק מים בברזי הכיבוי באזור הבניין, מה שאילץ אותם להביא מים ממקומות אחרים ברחוב. בעקבות השריפה, כל הדיירים פונו מהבניין ונאלצו למצוא מקומות זמניים להתגורר בהם. למרבה המזל איש לא נפגע במהלך האירוע, אך נגרם לרכוש נזק רב, בסך של 2.2 מיליון דולרים לפחות.
על פי ה"וושינגטון פוסט", במהלך חקירתה ג'וינר הודתה במעשיה אך טענה שלא התכוונה לגרום נזק לכל הבניין. על אף עדותה, היא הואשמה בהצתה וסיכון חיי אדם, הרס רכוש והצתה מתוך כוונות זדון. לאחר הדיון הראשון נגדה בבית המשפט. אביה, ברני, סיפר לכלי התקשורת שהוא לא מבין איך קרה דבר כזה, כיוון שבתו "עשתה הכל כמו שצריך" - הלכה לקולג', עבדה וכן היא מגדלת שני ילדים קטנים.

"היא הייתה בת למופת, היא פשוט פגשה את האדם הלא נכון", הסביר. "האקס שלה התעלל בה במשך יותר משנה. אני לא יודע מה גרם לעשות את זה אבל עצוב לי שהיא הסתבכה בדבר כזה". 
בימים אלו ג'וינר מחכה לדיון הבא שלה בבית המפשט בקוצר רוח. נקווה שלא תתעצבן על החלטת השופטים ותשרוף גם את בית המשפט.

via GIPHY