פלסטיני בשנות ה-50 לחייו, המוכר למשטרה מתחום עבירות הרכוש, נעצר היום (שלישי) על ידי המשטרה בחשד שפרץ לביתה של תושבת מעלה אדומים בת 18 וגנב ממנו כסף ותכשיטים. לפי הצעירה, שהגישה תלונה בנושא במשטרה, הוא חדר לדירה בזמן שישנה, וכשהבחין בה קשר אותה לכיסא, שדד רכוש ונמלט. 

כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו בביצוע סריקות נרחבות, ולאחר זמן קצר אותר החשוד, כשברשותו הרכוש הגנוב. הוא הובל אחר מכן על ידי השוטרים לחקירה.

בחודש שעבר פרסמה המשטרה תיעוד בו נראה אירוע שוד מזוין במינימרקט ברחוב הרצל בראשון לציון. החקירה החלה בתאריך ה-29 לאוגוסט, לאחר שהמוכר במינימרקט דיווח למשטרה כי נשדד באיומי סכין על ידי שני גברים. כוחות המשטרה שהגיעו למקום פתחו בסריקות ואיתרו שני חשודים, בני 39 ו-42, ועצרו אותם לחקירה.
מחקירת האירוע עלה כי כאשר נכנסו החשודים למינימרקט, שלף אחד מהם סכין ואיים על המוכר, שבתגובה נאבק עמו עד שנפל לרצפה. החשודים המשיכו לאיים על המוכר ודרשו ממנו לפתוח את הקופה, ולאחר שעשה זאת הם גנבו כסף מזומן ונמלטו. מאבקו של המוכר באחד החשודים בזמן שהוא מאיים עליו באמצעות סכין נקלט היטב במצלמות האבטחה של המינימרקט.