שנה לאחר שאיבדה את בנה אלעד חיים אזרן ז"ל שלקה בליבו ונפטר בבית החולים רמב"ם בגיל שנתיים ושמונה חודשים, ילדה אמו דקלה אזרן בן זכר באותו בית חולים. אזרן התארחה היום (שלישי) בתוכניתה של איילה חסון ב-103FM וסיפרה על ההחלטה להביא לעולם ילד נוסף ועל השמחה המהולה בעצב. "לפני כשבוע נולד לנו ילד וברית המילה צפויה להתקיים מחר. השמחה שלנו על לידתו הייתה מהולה בעצב עמוק לאחר שאיבדנו את אלעד באותו בית החולים, זה קרה ממש באותו התאריך בו הגענו לטיפול נמרץ לפני שנה".

על סיבת מות בנה סיפרה: "אלעד סבל מכאבי ראש חזקים. הרופא טען שמדובר בתופעה ויראלית ושחרר אותנו לביתנו. בהמשך הוא איבד את ההכרה, מד"א לא הצליחו להחזיר לו את הדופק וכשהוא הגיע לבית החולים זה כבר היה מאוחר מידי. איבריו נתרמו ולא הייתה נתיחה שלאחר המוות. בית החולים רק הסביר לנו שהוא לקה בליבו שהפסיק לפעום. לא קיבלנו הסבר מעבר לכך".



כזכור, אלעד חיים אזרן ז"ל נפטר לאחר מאבק של שבועיים על חייו. הוריו החליטו לתרום את קרניות עיניו כדי לסייע לאחרים. אמו סיפרה לאחר מותו על ההחלטה לתרום את איבריו: "לקח לנו כמה דקות מאז מותו להבין שזה הדבר הכי טוב שאנחנו יכולים לעשות. זה היה דבר לא פשוט ולא היה הרבה זמן לחשוב אך זה הגיע מתוך מחשבה שאם אלעד כבר לא חי עמנו הוא יוכל להחיות ילדים אחרים".

אזרן הוסיפה כי "אנחנו מבינים שיצרנו איכות חיים למשפחות נוספות, אנחנו יודעים מה זה לאבד חיים. כל יום הוא קשה יותר והזמן לא באמת מרפא אך אנחנו יכולים להתנחם בזה שאלעד חי במקום אחר והעניק חיים לאחרים".

על בנה סיפרה אזרן: "אלעד היה ילד חייכן, החיוך שלו כבש את כולם ואי אפשר היה התעלם ממנו, הוא היה אהוב במשפחה ובגן, הוא היה כל עולמנו. הצחוק שלו כל כך חסר לנו היום. הוא נפטר בביתנו בפתאומיות ובית החולים רמב"ם לא ידע לזהות את הסיבה מדוע לא הגיע חמצן למוח. לי באופן אישי יש את כרטיס אדי אך לא ידענו כמה המשמעות שלו כה חזקה".