בסוף השבוע האחרון נהרג דני מייזל בן ה-45, שהיה גולש סאפ ושחיין, אחרי שנפגע מספינה חולפת בזמן שצלל. סרטון שפורסם ברשת חשף את ההתנגשות ועורר את החשד שלא היה מדובר בתאונה, אולם חברו גיא מולכו, שכואב את לכתו, מעריך שמדובר בתאונה מקרית בלבד. בשיחה עם אראל סג"ל ב-103FM סיפר מולכו כי "אני אחד מיני המון חברים שהיו לדני לאורך חייו. הוא היה איש מדהים שאהב את הים. בשישי בבוקר דני נכנס למי חוף פלמחים לגלוש ולצלול, וסביב השעה 08:00 קרה האסון כשנפגע על ידי פרופלור של סירה".



על הטענה שבסרטון ההתנגשות נראית מכוונת, הסביר מולכו כי "ראיתי את התמונות, הן לא פשוטות. אינני מומחה כדי לקבוע. את דני כבר לא נוכל להחזיר אך עלינו לשים לב למציאות שהשתנתה מקצה לקצה במרחב הימי, החל מקו המים ועד לקו החוף. אם עד לפני 15-10 שנה הישראלי היה מבלה על החוף ונכנס לשכשך קלות, כיום יש עשרות אלפי ישראלים שגולשים, עושים קיאקים ושוחים במים הפתוחים. הספורט הימי הוא נהדר ואני ממליץ עליו אך הוא מגיע עם סיכון".





"מדובר בתחום פרוץ, הרבה מאוד אנשים נכנסים למים מבלי ליידע שום גורם. אנחנו כן מסתמכים על אזורים שמוכרים לגלישה וצלילה, אך בפועל אין נוהל מערכתי ומסודר. להערכתי, יש להציב מצלמות שמכוונות לים ומצלמות אותו למשך 24/7. זה לא דבר שעולה הרבה כסף ואם יש כאלה שעוברים על החוקים הקיימים, צריך לאכוף".



גיא מולכו התייחס גם לסכנת הכרישים המתקרבת אל החופים: "יש כרישים שנמצאים אפילו במים רדודים והעובדה הזו לא נמצאת בשליטתנו. אני כן יכול לומר שהם לא יפגעו באף אדם אלא אם יציקו להם. למזלנו, עוד לא חווינו פגיעה משמעותית מכרישים בישראל לעת עתה".