מושיק עפיה עלה לכותרות בחודשים האחרונים בזכות אלבום חדש, וכמובן בזכות "היחידה", בה הוא משתתף. כל זאת (בצירוף סרטון הג'יפ הוויראלי), כנראה העלו את התעריפים של הזמר, כפי שחשף היום (שלישי) המגיש אסי הג'וקר, בתוכניתו ברדיו צפון (104.5FM). אסי סיפר כי עפיה דרש סכום אסטרונומי על השתתפות בתוכנית של דידי הררי "דידי בשישי" - 50 אלף ש"ח.  

מושיק, אתה עם אלבום חדש, ועם התכנית היחידה. אתה רלוונטי, אז הזמינו אותך להתארח. אצל דידי בשישי. עם רייטינג גבוה. אני מבין שמהמשרד דרשו דמי השתתפות של 50 אלף ש"ח
"זה כתוב איפשהו שזה לא נהוג? זה כתוב בתורה? אני אתן לך סתם דוגמה. עומר אדם שר שיר באח הגדול, שלוש דקות, ולקח כסף. זאת לא תוכנית רדיו, זאת תוכנית טלוויזיה, אתה יודע כמה אנשים צריכים לצאת מהבית שאני אגיע לתוכנית ואשיר שיר? 15 איש. 8 נגנים, שתי זמרות, טכנאי סאונד, אני, מנהל, יחצן, הגעתי איתך ל-14 באהלן אהלן. מי צריך לשלם לכל האנשים האלה? 


50 אלף שקל, אתה גובה בעיריות, בוועדים?
"אני מנוהל במשרד, וזה מה שהמשרד ביקש. שמעתי על זה. אני יכול להגיד לכם שדידי הוא חבר טוב שלי, והייתי בתוכנית שלו לפני שנה, והיה אחלה, הוא תותח בפני עצמו, ואני לא מוצא בזה משהו רע. בפעם הקודמת לא דרשנו תשלום. כל אחד יכול לבקש מה שהוא רוצה. אתה יכול לקחת ואתה יכול להתקדם, הכל בסדר. זה לא הרבה כסף. אני הייתי חושב שהייתי צריך לבקש 100-150 אלף ש"ח אם צריך. אתה יודע, זה לא קשור, זה ביזנס, זה משהו עסקי. לא מערבבים חברים ותוכנית ועסקים. אני יכול להגיד לך שאנחנו חברים טובים, והוא לא השמיע אותי כבר כמה שנים טובות בתוכנית שלו. מה זה קשור?"
יכול להיות שיש פה משהו מאחורי הקלעים?
"יכול להיות. צריך להפריד חברים ועסקים. אם הייתי צריך להופיע בכל האירועים של כל החברים שלי אז מה יהיה? פה זה עוד יותר. זה טלוויזיה, אתה הולך לשיר מול כל המדינה, אתה צריך לקחת יותר כסף. אתה מדבר פה על ערוץ טלוויזיה גדול ומכובד".
הערוץ הזה נותן במה גם למי שצריך בתחילת הדרך. אתה התחלת שם
"בקטע חברי, יכול להיות שהייתי עושה לו מחיר. הוא חבר, שדר רדיו מאוד מאוד מוערך, אני לא מגלה פה משהו אחר. אני לא מדבר לשון הרע, אני מאוד אוהב אותו, הוא תותח בפני עצמו, כשדר, איש עם רזומה. אדם שעשה דרך לא פחות קצרה מהדרך שלי בקריירה. אני מעריך אנשים כאלה".
אם לכל אחד הוא יצטרך לשלם סכומים כאלה, אני לא יודע אם התוכנית הזאת תתקיים. זאת תוכנית בידור
"כולם מתפרנסים שם, אף אחד לא עושה טובה. כל מי שעושה שם מקבל כסף, למה שאני אתנדב? יש שיר של זוהר ארגוב 'יש דברים נסתרים, לא נבין לא נדע'". 
עד התגובה שלך עכשיו זה היה נשמע לי תמים 
"היום, אני, כזמר, הייתי צריך את הטלוויזיה, ולא קיבלתי אותה, נכנסתי מהחלונות, לא מהדלת. היום יש את הרשת. הם צריכים אותנו, לא אנחנו צריכים אותם. אני יודע מה אני אומר. לי היום קוראים לתוכנית טלוויזיה לבוא ליהנות ולהעיף את הרייטינג למעלה. הוא עולה, ומישהו מקבל את הכסף הזה. גם אני רוצה לקבל חלק מזה. לא מערבב פה חברות".
בתחילת דבריי, סיפרתי שדידי עבר תקופה לא פשוטה עם אירוע הלב ואמר שהוא שמע בחדר ניתוח שיר שלך שהד"ר שם
"אני מבטיח לך שלא דידי בחר את השיר הזה. תקשיב, אתה לא בחור פראייר, אתה שדר רדיו, אתה איש מוערך בתעשייה. אל תפרגנו לי עם שירים לפני 60 שנה. אתה רוצה לפרגן לי? תפרגן לי עם שירים מהחמישה שישה אלבומים החדשים. ירקתי דם כדי להוציא אותם. מה אתה מפרגן לי, עם 'חלום מתוק'? טוב שאתה לא משמיע את 'עוגה עוגה'. עזוב, בחייך. מה אנחנו ילדים? פעם פחדנו לדבר, היום יש מיליון זמרים, יש טובים ממני ומצליחים ממני. כולה מושיק עפיה לא בא לדידי הררי.

"הוא רוצה להתפרנס, אני רוצה לעשות כסף. הכל בסדר. מצער שהוא קיבל התקף לב. שלחתי לו הודעה שאני אוהב אותו ושיהיה בריא. אני מת עליך דידי, הבריאות חשובה יותר. כן 50, לא 50, זה שטויות. אתה רוצה, תקנה, לא רוצה, לא צריך. לא מכריח אף אחד. אני לא מוכר את ההופעות, יש לי הרבה מנהלים, יש לי צוות מקצועי אדיר. אם ביקשו כסף, כנראה שהיו צריכים לבקש כסף. הכל טוב".