שר האוצר והכלכלה הצרפתי ברונו לה מר, שנאם בוועידת ארגון ידידי ישראל באירופה, "אלנט", שנערכה בפריז, אמר כי צרפת לא תישא ותיתן על ביטחונה של ישראל וכי ישראל זקוקה לתמיכת מדינות אירופה מול איראן. 

לה מר השווה את האנטי־ציונות לאנטישמיות, הבטיח כי צרפת תתנגד תמיד לחרם הכלכלי על ישראל והצהיר כי היא מעוניינת להגדיל את היקף יחסי הסחר איתה. הוא אמר: "כשפגשתי את רה"מ נתניהו הסכמנו להכפיל את הסחר בין צרפת וישראל ושיחסי הסחר בין ישראל וצרפת יהיו הרבה יותר הדוקים מאשר היום. פירושו של דבר כי אין להסכים בשום אופן לחרם על המוצרים של ישראל, וצרפת תסרב תמיד לחרם כזה".

שר האוצר הצרפתי אמר: "ברור לנו שמאחורי החרם יש כוונות פוליטיות להדביק סטיגמות לישראל. האנטישמיות שמתפתחת בכל מקום, ושהפכה כרונית בצרפת, לובשת צורה של אנטי־ציונות. אלה שרוצים בהחלשתה ובהיעלמותה של ישראל הם אותם אנשים שרוצים ברעתם של יהודי צרפת ובהיעלמותם. האנטי־ציונות היא צורה חדשה של אנטישמיות, ולכן יש להלחם בה באותה החלטיות וקשיחות".


לדבריו, "חוסר היציבות העולמי מוביל לחוסר ביטחון עבור מדינות כמו ישראל. אחת השורות הראשונות בחוקה האיראנית מדברת על היעלמותה של ישראל. כשמכירים את מעורבות המעצמות במזרח התיכון, ברור שישראל זקוקה להגנתן של המדינות הגדולות באירופה. נשיא הרפובליקה אמר כי מעבר לחילוקי הדעות שיש לנו עם ישראל, כמו עם כל ידיד, דבר אחד אינו ולא יהיה לעולם נושא למשא ומתן - והוא ביטחונה וריבונותה של מדינת ישראל".