בדרך כלל חתולים ידועים כבעלי חיים מאוד אינטרסנטים. הם יבואו אל מי שיש לו אוכל ויעזבו בית אם ימצאו אחד טוב יותר. מעל לכל, הם לא יהססו לשרוט את הבעלים שלהם, עם או בלי סיבה, ולפעמים סתם בשביל הכיף. אבל כמובן שיש מקרים יוצאי דופן של חתולים שמתנהגים יותר ככלבים נאמנים, ולא אחת עולה לכותרות סיפור על חתול שהציל את חיי בעליו.



לאחרונה למשל, חתול טוב לב מטאמיל נאדו (מדינה בדרום הודו) העיר את המשפחה שגידלה אותו שניות לפני שקרה אסון, ובכך הציל את חייה. באותה עת, גובינדאן, אשתו ושני ילדיו היו שקועים בשינה עמוקה, כששמעו את החתול שלהם מיילל קצת לפני השעה חמש בבוקר. מתוך דאגה לשלומו, שכן זו הייתה התנהגות חריגה מצידו, הם הלכו לחפש אותו כדי לבדוק אם הוא בסדר. הם הבחינו בו לבסוף מחוץ לבית ורגעים ספורים לאחר מכן קירות הבית החלו להתמוטט, מה שגרם להם מיד לברוח החוצה. למרבה המזל, כל בני המשפחה (כולל החתול) יצאו ללא פגע.

על פי דיווח של ה"סטאר און ליין", במהלך הימים שקדמו לאירוע ירדו באזור גשמים כבדים, מה שככל הנראה גרם לפגיעה ביסודות הבית. באשר ליכולות ה"ניבוי" של החתול, זה ידוע שיש בעלי חיים רבים שרגישים לתנודות ורחשים עדינים,  ויכולים לחזות גם אסונות טבע הרבה לפני שהם מתרחשים.
זו לא הפעם הראשונה שחתולים הראו שיש להם לב וכנראה גם לא תהיה הפעם האחרונה. כחודש לפני כן, חתול יעיל אחד מבריטניה הגדיל ראש והביא לבעלים שלו הביתה שקית מלאה בסמים. הבעלים, מהעיר בריסטול, סיפר שמצא את החתול שלו בבוקר מכורבל לו בכיף עם שקית מעוררת חשד. כשהוא פתח אותה, נחרד ממה שמצא בפנים ויצר מיד קשר עם המשטרה, בתקווה שהחתול יסלח לו על ההפללה.

לפי משטרת אבון סומארסט, השקית כללה כמות גדולה מאוד של קראק, קוקאין והרואין, ושווייה מוערך בכאלפי לירות שטרלינג (ליש"ט). על פי החשד, החתול ככל הנראה מצא את השקית במהלך בילוי לילי מחוץ לבית, אולי במחשבה שמדובר במשהו אכיל. בימים אלו, כנראה, מסתובב בבריטניה סוחר סמים עצבני במיוחד ותוהה לאן נאלצו הסמים שלו. מסיבה זו בדיוק, אגב, זהותם של הבעלים והחתול לא הותרו לפרסום.
 
"הבעלים מצא את זה במיטה של החתול שלו, כשהחתול מכורבל בצד. הוא היה בהלם מוחלט, אבל  התקשר אלינו מיד", צייצה המשטרה, לצד תמונה של הסמים. "תשכחו מכלבי משטרה, אנחנו צריכים להתחיל לאמן חתולים".
 

via GIPHY