ברגל ימין: חולון התפוצצה על פריבורג 69:93 בליגת האלופות

גיא פניני, שלומי הרוש
גיא פניני, שלומי הרוש | עדי אבישי

סגנית אלופת ישראל החלה את המפעל עם ניצחון גדול על היריבה השווייצרית, הודות למחצית שנייה אדירה. קלאיף וואיט להט עם 21 נקודות ו-11 אסיסטים, חמישה שחקנים של דן שמיר קלעו בספרות כפולות

(גודל טקסט)
הפועל חולון ודן שמיר פתחו הערב (רביעי) את ליגת האלופות ברגל ימין. אלופת ישראל אמנם התקשתה במחצית הראשונה, אך התפוצצה בשנייה ובסיום היא הביסה את פריבורג השווייצרת 69:93. קאליף וואיט הזכיר את ימיו הגדולים עם 21 נקודות, 11 אסיסטים ו-5 מ-11 לשלוש נקודות. ארבעה שחקנים נוספים בסגול צלפו בספרות כפולות.


קלעו לחולון: קאליף וואיט 21 נקודות ו-11 אסיסטים, דקוואן ג'ונס 17, דריון אטקינס 13, טי ג'יי קליין ורועי הובר 10 כל אחד, גיא פניני 9, שון ג'ונס 9, שלומי הרוש 6.


דן שמיר אמר בסיום: "לפעמים יש משחקים שפשוט צריך להשתחרר קצת. קלענו מבחוץ ואנחנו קבוצה יותר טובה מהם בשורה התחתונה. הלחץ נכנס במחצית הראשונה, אבל בסופו של דבר השתחררנו. כמות השלשות? הכדורסל הלך לכיוונים אחרים ממה שהיה פעם. כך הצלחנו בשנתיים האחרונות. קליעה מבחוץ, אם היא פנויה, היא אפילו טובה יותר מזריקה בצבע. באופן חריג, אם הכדור לא נכנס, אז כמובן שצריך לשנות דברים. אין לי בעיה כמות זריקות גדולה מבחוץ".



על ההצגה של וואיט: "כמו כל דבר, זה רק משחק אחד. קאליף  בעמדה שהוא עוגן מאוד חשוב בקבוצה. כשהוא טוב, אחרים טובים. יש תמיד חבלי לידה. הציפייה שלי היא שהוא יותר טוב ממה שהוא היה לפני הפציעה. הגוף שלו במצב קצת יותר טוב ואני מקווה שהוא יהיה מרכיב מאוד חשוב בהתקפה שלנו. עד היום זה לא היה, עכשיו אני מצפה לעקביות".


פתיחת העונה המאכזבת: "הפסדנו כמה משחקי טרום עונה. ההפסד לנהריה היה לא טוב. אמנם חזרנו למשחק בסוף, אבל כבר היה הפרש גדול של 20 נקודות. מחר אנחנו ניקח יום חופש ונתקדם מיום ליום ומשחק למשחק".


בחזרה למשחק – האורחת משווייץ עוד הובילה 37:40 בסיומה של המחצית הראשונה, אך חולון רצה 12:29 ברבע השלישי והיריבה התקשתה למצוא פתרונות. קאליף וואיט התפוצץ על הפרקט עם 21 נקודות ו-11 אסיסטים וסחף את קבוצתו כל הדרך לניצחון.


ברבע המכריע החבורה של דן שמיר הגדילה את הפער בדרך לניצחון ראשון העונה במפעל אחרי ערב גדול שכלל 17 שלשות. הסגולים, שנוצחו במחזור הפתיחה הליגה לעירוני נהריה, צברו קצת ביחון להמשך ובשבוע הבא מצפה להם משחק חוץ בוונציה.



 פניני בדרך לסל (עדי אבישי)

נהנה מהיכולת במחצית השנייה. דן שמיר (עדי אבישי)

חגיגה גדולה על הפרק בחולון (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי