הגננת

דרמה. עיבוד לסרטו הישראלי של הבמאי נדב לפיד. במרכז הסיפור - גננת בורגנית חיה חיים די פשוטים: קמה לעבודה בכל יום ולוקחת קורס כתיבת שירה בערבים, שם היא תלמידה ממוצעת, במקרה הטוב. אך כשהיא מגלה שלאחד הילדים בגן שלה יש כישרון נדיר ויוצא דופן לכתיבת שירה, היא נחושה בדעתה לעזור לו לחשוף את המתנה שלו לעולם.
בימוי: שרה קולנג'לו. שחקנים: מגי ג'ילנהול, גאל גרסייה ברנאל. ארצות הברית, 2018. 96 דקות.

מדד רוטן טומטוז: 87%

חטופות
אקשן. כשארוסה טרייה נחטפת על ידי כנופייה שסוחרת בנשים, בעלה לעתיד נעזר במפקד כוח משטרה שלא בוחל באמצעים כדי לעצור אותם.
בימוי: בריאן דונהיו. שחקנים: ברוס וויליס, קול האוזר, שון אשמור, אשטון הולמס. קנדה, 2017. 86 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 0%

זמנים קשוחים באל רויאל
מתח. כאשר שבעה זרים המסתירים סוד נפגשים במלון מפוקפק באגם טאהו בנבאדה, כל אחד מהגיבורים נאלץ לכפר על עוונו לפני שיהיה מאוחר מדי.
בימוי: דרו גודארד. שחקנים: ג'ף ברידג'ס, כריס המסוורת, ג'ון האם, דקוטה ג'ונסון, סינתיה אריבו. ארצות הברית, 2018. 101 דקות.

מדד רוטן טומטוז: 80%
בל קנטו
פעולה. זמרת אופרה אמריקאית שמגיעה להופעה בפני תעשיין יפני עשיר בדרם אמריקה, נחטפת על ידי לוחמי גרילה מקומיים, מה שמוביל לסיפור אהבה חוצה גבולות. בימוי: פול וויץ. שחקנים: ג'וליאן מור, קן ואטאנבה, סבסטיאן קוך, כריסטוף למברט. ארצות הברית, 2018. 102 דקות.

מדד רוטן טומטוז: 58%
בקטנה
תנועת "פשטות לעירום חברתי", תקיים הערב (חמישי) בתל אביב הקרנה מיוחדת של הסרט הצרפתי "נורמנדי בעירום", והקהל מוזמן לפשוט את בגדיו ולצפות בעירום מלא בקומדיה של הבמאי פיליפ לה גיי, בכיכובו של פרנסואה קלוזה ("מחוברים לחיים").
במרכז הסרט - צלם אמריקאי המתמחה בצילומי עירום, מנסה לשכנע את חקלאי הכפר להתפשט כדי להציל את הכפר מפשיטת רגל טוטאלית. לתיאום הגעה ומיקום מדויק, אפשר ליצור קשר במייל: [email protected]