מלון מלכת שבא באילת יפצה בסכום של 271 אלף שקל אישה שבעת שהותה במלון, החליקה במדרגות ושברה את רגלה. כך נקבע בהסכם פשרה בין הצדדים שקיבל תוקף של פסק דין. את תביעת הפיצויים נגד בית המלון וחברת הביטוח הראל הגישה תושבת מרכז הארץ, ספרית במקצועה, אשר הגיעה עם בעלה ובנה לחופשה במלון.
בשעות הערב סעדו בני המשפחה בחדר האוכל של המלון ולאחר מכן ישבו ברחבת הלובי. בהמשך הערב ירדו בני המשפחה במדרגות, מקומת הלובי לעבר מועדון הילדים הנמצא בקומה שמתחת ללובי, ואז האישה החליקה במדרגות, שלטענתה היו חלקות ורטובות. היא קיבלה עזרה ראשונה על ידי צוות האבטחה של המלון ופונתה על ידי בעלה לחדר המיון בבית חולים יוספטל בעיר, שם הושמה רגלה בגבס. התובעת שוחררה להמשך טיפול ומעקב.
באמצעות עו"ד ענת גינזבורג הגישה האישה תביעה נגד המלון וטענה שעקב האירוע נאלצה המשפחה להפסיק את חופשתה ולשוב לביתה על מנת להמשיך בטיפולים.עו"ד גינזבורג טענה עוד כי בביקורים שערכה התובעת אצל רופאים מומחים לאחר מכן אובחן כי השבר מחייב ניתוח, וכחודש ימים לאחר הנפילה היא נותחה לקיבוע השבר.

על פי התביעה, עוד לפני עזיבת בני המשפחה את המלון, ביקש הבעל לראות את סרטון האבטחה המתעד את הנפילה, אולם בית המלון סירב לאפשר לו לראות את הסרטון. כעבור זמן מה, נעתר בית המלון להראות את הסרטון ואז התברר למשפחה, כפי שעולה מהתביעה, כי מהסרטון "נעלמו" שתי הדקות המראות את הנפילה במדרגות, כאשר רואים כי השעון קופץ משעה 21:20 לשעה 21:22.
לתובעת נקבעה נכות של 12.5%. בהסכם הפשרה, שקיבל תוקף של פסק דין, צוין: "מבלי להודות בחבות, לפנים משורת הדין ומתוך רצון לחסוך בעלות ניהול ההליך, הצדדים הגיעו לכדי הסכם פשרה וזאת מבלי להודות באחריות או בטענה מטענות התובעת".
עו"ד ענת גינזבורג. צילום: אמיר יהל