נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, ניסה לכאורה לפטר את ראש הסגל בבית הלבן, ג'ון קלי, אך ככל הנראה לא הצליח לעשות זאת בשל העובדה שקלי הוא זה שאחראי על פיטורי העובדים בבית הלבן, והנשיא לא מצא אדם שיעשה זאת במקומו במקרה הזה, כך לפי בכיר אמריקאי שצוטט הלילה (חמישי) ב-Busines Insider.

כתבת ה"ניו יורק מגזין", אוליביה נוזי, קיימה ראיון עם טראמפ ובכירים נוספים בבית הלבן, בהם קלי, ביום שלישי האחרון. במהלך הראיון, המנהיג האמריקאי הדגיש בפני המראיינת מספר פעמים כי אין לו שום כוונה לפטר את קלי, ודחה דיווחים שונים המרמזים אחרת. 
"ג'נרל קלי עושה עבודה טובה מאוד", אמר הנשיא, "אני מאוד מרוצה ממנו, יש לנו מערכת יחסים טובה מאוד. בנוסף, לא הצעתי לאף אחד אחר את המשרה שלו, ואני לא מחפש מישהו אחר במקומו". הוא הסביר כי אם ירצה שקלי יסיים את תפקידו, הוא פשוט יגיד לו שהגיע זמנו ללכת. "אני מאוד מרוצה ממנו", הוסיף טראמפ.

עם זאת, גורם בממשל האמריקאי, לדברי המראיינת, אמר לה שהסיבה היחידה שקלי עדיין מחזיק במשרתו היא "מזל". לדבריו, טראמפ אכן ניסה לפטר את קלי, אבל הגנרל בדימוס פשוט התעלם ממנו. הוא ציין כי טראמפ בדרך כלל נעזר בקלי על מנת לפטר עובדים, ובמקרה הזה הוא לא ידע למי לפנות על מנת להדיחו. 
"כשהנשיא אמר לקלי 'אני צריך שתעזוב', קלי פשוט התעלם ממנו", טען הבכיר, שהוסיף: "אני חושב שהוא פשוט לא ידע למי להתקשר כדי לפטר אותו. בדרך כלל אם הוא רוצה להתקשר למישהו הוא יתקשר לקלי על מנת שיעשה זאת. אין מישהו אחר שהוא יכל לפנות אליו".